Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیانیه این نهاد آمده است: فدراسیون فوتبال امارات امروز نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) دریافت کرد با این مضمون که درخواست باشگاه الوحده برای تعویق دیدارهای مرحله گروهی این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲ آسیا که از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) آغاز می‌شود، برای تصمیم‌گیری به کمیته‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست باشگاه الوحده پس از آن مطرح شد که آزمایش کرونای تعدادی از اعضای تیم اول باشگاه از جمله اعضای کادر فنی و اجرایی و بازیکنان مثبت اعلام شد؛ بدین ترتیب در حال حاضر تمامی اعضای باشگاه براساس پروتکل‌های بهداشتی داخلی در قرنطینه به سر می‌برند؛ موضوعی که مانع سفر آنان برای برگزاری بازی‌ها می‌شود.

فدراسیون فوتبال امارات از کمیته‌های مربوطه ای‌اف‌سی می‌خواهد تا در مورد باشگاه الوحده عدالت را رعایت کند زیرا این باشگاه با مسوولیت‌پذیری بالا و رفتار حرفه‌ای در جهت امنیت همه افراد دخیل در تورنمنت، عمل کرده است.

تیم فوتبال الوحده با استقلال، الشرطه و الاهلی عربستان در گروه اول رقابت‌ها قرار دارد و باید دو بازی نخست خود را طبق برنامه برابر آبی‌های پایتخت برگزار کند.

برچسب‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا الوحده ای اف سی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا الوحده ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا الوحده ای اف سی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول