Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وقوع دو انفجار در شهر راس العین سوریه که تحت کنترل نیرو‌های ترکیه است ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، وقوع دو انفجار در شهر راس العین سوریه که تحت کنترل نیرو‌های ترکیه است ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.
در نخستین انفجار که در جلوی ساختمان اداره پست شهر راس العین رخ داد دستکم سه کشته و 21 زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلویزیون ان تی وی ترکیه در گزارشی اعلام کرد: دقایقی پس از نخستین انفجار، یک موتورسیکلت بمبگذاری شده در ورودی رآس العین منفجر شد که در نتیجه آن دو نفر کشته و زخمی شدند.
زخمی شدگان که غیر نظامی هستند برای معالجه به بیمارستان جیلان پینار در خاک ترکیه منتقل شده اند. شهر راس العین سوریه در نقطه مقابل جیلان پینار ترکیه واقع شده و در جریان عملیات موسوم به چشمه صلح ارتش ترکیه از سال گذشته تحت کنترل نیرو‌های تحت حمایت آنکارا در آمده است.

تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی
معاون مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه از زمینه چینی و آماده سازی تروریست ها برای استفاده از سلاح شیمیایی در ادلب سوریه خبر داد.
بنابر گزارش اسپوتنیک، الکساندر گرینکویچ، معاون مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه در یک نشست خبری اعلام کرد که تروریست های گروه هیئت تحریر شام (ممنوعه در فدراسیون روسیه) در حال آماده سازی تحریکاتی با استفاده از مواد سمی در قسمت جنوبی ادلب سوریه هستند.
وی گفت: مرکز روسی آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، اطلاعاتی در مورد آماده سازی و تحرکات گروه تروریستی هیئت تحریر شام برای حمله با استفاده از مواد سمی در قسمت جنوبی منطقه کاهش تنش ادلب دریافت کرده است.
الکساندر گرینکویچ افزود: براساس اطلاعات موجود، تروریست ها قصد دارند این صحنه سازى را در منطقه "جبل زاویه"، با حضور خبرنگاران خارجی فیلمبرداری کرده و این تصاویر را در اینترنت، رسانه هاى خاورمیانه و غربی منتشر و نیروهای دولتی سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیر نظامیان متهم کنند.

آمریکا یک کاروان نظامی - لجستیک وارد سوریه کرد
نظامیان اشغالگر آمریکایی بخشی از تجهیزات نظامی و لجستیک خود را از شمال عراق به پایگاه‌های غیر قانونی شان در حومه الحسکه منتقل کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نظامیان اشغالگر آمریکایی بخشی از تجهیزات نظامی و لجستیک خود را به پایگاه‌های غیرقانونی شان در حومه الحسکه منتقل کردند. نظامیان آمریکایی این تجهیزات را از شمال عراق وارد سوریه کرده اند. منابع محلی اعلام کردند نظامیان اشغالگر یک کاروان نظامی شامل چهل دستگاه خودروی نظامی را با حمایت هواپیما‌های خود وارد خاک سوریه کردند و قبل و هنگام عبور این کاروان به پاکسازی آن اقدام کردند.
این کاروان نظامیان آمریکایی در مناطقی مستقر می‌شوند که تحت کنترل نیرو‌های سوریه دمکراتیک (قسد) تحت حمایت واشنگتن، قرار دارد.
نظامیان آمریکایی طی ماه‌های گذشته صد‌ها دستگاه کامیون حامل سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیک از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد سوریه کرده اند تا حضور غیرقانونی خود را در منطقه الجزیره سوریه تقویت کنند و با کمک شبه نظامیان قسد و دیگر گروه‌های مسلح به سرقت نفت و منابع معدنی سوریه اقدام کنند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات سوریه تحت کنترل نیرو شهر راس العین کاروان نظامی تروریست ها وارد سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد