Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیربرنامه‌های سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به خبرهایی که حاکی از احتمال بازگشت این مرد ایتالیایی به جمع آبی‌پوشان تهران است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره موضوع تلاش باشگاه استقلال برای برگرداندن سرمربی ایتالیایی پیشین خود شفاف‌سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاستورلو در این پست نوشته است:

در خصوص برخی از بیانیه‌های اخیر رسمی باشگاه استقلال و چند رسانه دیگر مبنی بر بازگشت احتمالی آندره‌آ استراماچونی به کادر فنی باشگاه، مقتضی است به شرح زیر شفاف‌سازی کنیم.

 

در مقطع فعلی، هیچ قدم محکمی از سوی باشگاه برای بازگشت استراماچونی برداشته نشده است. همچنین لازم به یادآوری است که دوطرف هنوز درگیر یک دعوای حقوقی هستند که فیفا مشغول بررسی آن است. از این رو، بنا بر احتیاط و محرمانگی موضوع، ترجیح بر این است که از انتشار اطلاعیه‌های بیشتر اجتناب شود.

باشگاه استقلال در آستانه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و به همین دلیل تصور نمی‌شود اکنون زمان مناسبی برای به وجود آوردن انتظاراتی باشد که به نفع تیم نخواهد بود، تیمی که آندره‌آ به خاطر لحظات فراموش نشدنی‌اش در آن و هواداران دوست داشتنی‌اش برای آن بهترین آرزوها را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی فدریکو پاستورلو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است

وزیر ورزش و جوانان، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس را بهترین روز تاریخ ورزش کشورمان توصیف کرد.

طرفداری | کیومرث هاشمی در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

کیومرث هاشمی اظهار داشت:

35 سال است که سابقه حضور در ورزش دارم و به نظرم امروز، بهترین روز و نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است. استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند. مردم با خوشحالی سرخابی‌ها شاد می‌شوند و ناراحتی دو تیم باعث ناراحتی مردم است. استقلال و پرسپولیس یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور است.

وی با تشکر از عوامل وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و وزارت اقتصاد و دارایی برای واگذاری سرخابی‌های پایتخت بیان کرد:

اگر تأکیدات رئیس جمهور نبود، شاید این کار انجام نمی‌شد. از خریداران عزیز که محبت کردند و با ورود به این عرصه، به فوتبال کشور کمک کردند، تشکر می‌کنم. با حضور این عزیزان شاهد توسعه فوتبال در بخش باشگاهی خواهیم بود و بسیاری از مشکلاتی که طی سال‌های گذشته مورد نقد کارشناسان فوتبال بوده است، به حداقل می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه از این پس صرفاً از جایگاه نظارتی گام برمی‌دارد، عنوان کرد:

رسانه‌های کشور انتقاداتی نسبت به مشکلات دو باشگاه داشتند. رسانه یک فرصت برای ورزش کشور است و خودمان را مدیون مجموعه رسانه‌ای می‌دانیم. انتقال استقلال و پرسپولیس امروز انجام می‌شود، اما کار نظارتی وزارت اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تازه آغاز می‌شود. با مدیریت خوب سهامداران، شاهد تحول فوتبال کشور خواهیم بود.

«هرگاه حال استقلال و پرسپولیس خوب باشد، حال فوتبال ایران و ورزش کشور خوب است.»، هاشمی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد:

در هشت ماه گذشته گفتم که کار وزارت ورزش صرفاً سیاست‌گذاری و نظارت است، نه تیمداری. ما دنبال تحقق اراده دولت هستیم. خیلی از دوستان می‌گفتند نباید این حرف را می‌زدی (واگذاری سرخابی‌ها) و این کار شدنی نیست. خوشحال هستیم که اراده دولت محقق شد و از همه پیشکسوتان دو باشگاه تشکر می‌کنم.

وی با اعلام خبر واگذاری پنج درصد از سهام سرخابی‌ها به بازیکنان سابق دو باشگاه گفت:

پنج درصد هم برای سهام پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و متعلق به صاحبان اصلی دو باشگاه یعنی پیشکسوتان خواهد بود. این اقدام را با مشورت با پیشکسوتان انجام می‌دهیم و واگذاری این پنج درصد به‌زودی انجام می‌شود. استقلال و پرسپولیس مشکلات بیشتری داشتند و مالکیت مشترک دو باشگاه یکی از دغدغه‌ها بود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد:

تلاش کردیم استقلال و پرسپولیس، بدون دغدغه در مسابقات آسیایی شرکت کنند تا هواداران هم استرسی نداشته باشند. وزارت ورزش و جوانان و نیز وزارت اقتصاد و دارایی در تعیین این مسئله که چه کسی برای در اختیار گرفتن سهام دو باشگاه اقدام کنند، هیچ نقشی نداشتیم. سهام سرخابی‌ها را چند بار به مزایده گذاشتند که کسی پا پیش نگذاشت و سهامداران جدید، این اقدام را با رغبت خودشان انجام دادند.

هاشمی با اشاره به اهمیت تصمیمات مدیران شرکت‌های سهامدار سرخابی‌ها در سرنوشت این دو باشگاه اظهار داشت:

امیدواریم مدیران شرکت‌های مالک، سعه صدر لازم را نسبت به مدیریت استقلال و پرسپولیس داشته باشند. تأکید می‌کنم که سهامداران دو باشگاه، دقت کامل را در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند. نظر هواداران از اهمیت زیادی برای مجموعه ورزش کشور برخوردار است و هر اقدامی باید به رضایت مردم ختم شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود