Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:48:52 GMT

بازداشت دزدان ۱۰۰ کیلو ماهی با نیسان آبی رنگ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۷۵۰

بازداشت دزدان ۱۰۰ کیلو ماهی با نیسان آبی رنگ +عکس

رکنا: صبح روز شنبه 8 شهریور امسال در صبح تاسوعای حسینی ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت یک نیسان یخچال دار با 100 کیلو بار ماهی قرار گرفتند و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته رفته و خیلی زود 2 سارق سابقه دار خرمشهری که آز آغاز شیوع کرونا ویروس از زندان آزاد شده بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند متهمان چند روز بعد از سرقت به خاطر یک درگیری دستگیر و روانه زندان شده اند و همین کافی بود تا متهمان از زندان به اداره پلیس آگاهی آبادان منتقل شوند و تحقیقات از متهمان آغاز شد.

متهمان ابتدا سعی داشتند خود را بیگناه معرفی کنند اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسه قرار گرفتند لب به اعتراف گشودند و در ادامه تحقیقات و با در اختیار قرار گرفتن فیلم صحنه سرقت وسایل داخل فضای سبز پالایشگاه در بوارده جنوبی دیگر سرقت این دزدان فاش شد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت دزدان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال تماس با مرکز ۱۱۰ مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی وبه قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. از این رو با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

تُرکیان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

کد خبر 6080009

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز