Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:14:55 GMT

لاله های نارنجی شهربابک در اندیشه صعود به لیگ دسته یک

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۸۸۲

لاله های نارنجی شهربابک در اندیشه صعود به لیگ دسته یک

 تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در فصل گذشته با ۴۱ امتیاز و بعد از تیم های چوکای تالش و پاس همدان، در رده سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور جای گرفت که این نتیجه برای تیمی که دومین فصل حضورش را در این رقابت ها تجربه میکرد، ثمره قابل قبولی به شمار می رفت.

لاله های نارنجی شهربابک برای فصل پیش رو، بیش از دو فصل گذشته برای تقویت خود فرصت دارند و این می تواند  نویدی باشد برای فوتبال دوستان شهربابکی که شاهد بازی های جذابتری از نماینده شهرشان در لیگ دو فوتبال کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس شهربابک برای موفقیت در رقابت های آتی لیگ دسته دو فوتبال ایران علاوه بر توان فنی، حمایتی دوچندان هواداران، پیشکسوتان و مدیران ارشد شهرستان را می طلبد.

انتظار می رود شرکت ملی صنایع مس ایران نیز همچون گذشته و بیش از پیش علاوه بر تامین بودجه مورد نیاز این باشگاه، زیرساخت مناسبی مثل فاز اول ورزشگاه شهدای مس را تکمیل کند تا  علاوه بر بهره مندی مردم شهربابک از این ظرفیت، گام موثری در ورزش و همچنین فرهنگ شهرستان شهربابک برداشته شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ظرفیت خوب این باشگاه در رده های پایه اشاره کرد و گفت: ما در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان و امیدها، به جز مدیر فنی، از مربیان بومی شهربابک استفاده می کنیم و این ویژگی مهم و ارزشمندی است.

عباس قشی روز شنبه افزود: شهربابک مربیان خوبی دارد که دارای مدرک b  و c  آسیا و مدارک ملی هستند و این در بین شهرهای استان بی نظیر است.

وی بیان داشت: کسب مقام سومی در لیگ دسته دو کشور در فصل گذشته، نشان دهنده این است که ما توانایی صعود به لیگ دسته یک را داریم و با مرور نتایج تیم مس متوجه می شویم که اگر بعضی ناداوری ها و برخی مشکلات برگزاری مسابقات وجود نداشت احتمالا تیم مس به طور مستقیم صعود و یا به مرحله پلی اف راه پیدا می کرد.

قشمی تصریح کرد: معتقدم در صورت تامین بودجه و امکانات، ما در فصل آینده کاندیدای اول صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

وی از تمدید سه ساله قرارداد وحید رضایی به عنوان سرمربی مس شهربابک یاد کرد و اظهار داشت: سلامت کاری، اهمیت دادن به نیروهای بومی شهربابک، وقت گذاشتن بر روی تیم های پایه و نداشتن حاشیه از جمله ویژگی های بارز وحید رضایی است.

مدیرعامل باشگاه مس به تجربه وحید رضایی در آوردن تیم ها از لیگ دسته دو به دسته یک فوتبال اشاره کرد و گفت: با وجود وحید رضایی سبک بازی تیم مس از لحاظ فنی در بین همه تیم های دسته دو زبانزد خاص و عام است و همین رضایتمندی، باعث تمدید قرارداد وی شده است.

وی افزود: انتخاب بازیکن در زمینه مسائل فنی است و ما طبق لیستی که سرمربی ارائه می کند بازیکن جذب و تمدید قرارداد می کنیم.

قشمی تصریح کرد: طبق لیست وحید رضایی، شاکله اصلی تیم فصل گذشته حفظ می شود و احتمالا برای پوشش نقاط ضعفمان چهار یا پنج بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سهمیه امیدهای تیم مس تماما به بازیکنان بومی شهربابک تعلق دارد، یادآور شد: با نظر سرمربی تیم و در بازی های اخیر فصل گذشته چند بازیکن از امید مس در کنار تیم بزرگسالان بودند.

قشمی به مشکل نور پروژکتورهای زمین شماره دو ورزشگاه شهدای مس اشاره کرد و اظهار داشت: پیمانکار باید این کار را در اردیبهشت سال جاری تحویل می داد اما به بهانه تحریم و مساله شیوع ویروس کرونا و اینکه لامپ های پروژکتورها باید از خارج  می رسیده کار را انجام نداده است، البته ما پیگیری هایی کرده ایم و مقرر شده است که تا اواخر شهریور ماه و نهایتا تا هفته اول مهر تکمیل کار شود.

وی با بیان اینکه فاز یک ورزشگاه شهدای مس چند سال تعطیل بوده است، افزود: اخیرا نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و مدیریت مجتمع مس شهربابک پیگیری هایی در خصوص تکمیل آن دارند و سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این باره نگاه مثبتی داشته است.

قشمی تصریح کرد: تکمیل ورزشگاه در حال انجام مراحل مناقصه است و به زودی با مشخص شدن پیمانکار و با صلاحدید شرکت کار انجام می شود و اولویت هم با تکمیل کاسه ورزشگاه است.

وی با اشاره به اینکه ما تمریناتمان را با نظر سرمربی از مهرماه آغاز می کنیم، گفت: تیم های دیگر نیز برای تقویت خود بسیار هزینه می کنند و امکانات در اختیار می گیرند، کما اینکه در فصل گذشته  ما جزو تیم هایی بوده ایم که نسبت به اکثر تیم ها کمتر هزینه کرده ایم، اما با توجه به پتانسیلی که از مجموعه باشگاه می‌بینیم هدفمان را برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه ما به دلیل برخی اتفاقات فصل گذشته لیگ دو شکایت خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون برای بررسی ارائه داده ایم، تصریح کرد: ما بخشی از نتایج بازی ها را به دلیل ناداوری از دست داده ایم و اعتقاد داریم که سازمان لیگ نباید به تیمها اجازه دهد که به راحتی و بدون دلیل مقابل تیم های خاصی حاضر نشوند.

قشمی با اشاره به اینکه معتقدیم که سازمان لیگ نباید اجازه دهد در لیگی که حرفه ای برگزار می شود برخی ناداوری ها و اتفاقات خاص نتایج را رقم بزند، افزود: فاصله تیم مس با پاس همدان ۵ امتیاز بود، ولی پاس همدان شش امتیاز از طریق حاضر نشدن تیمهای حریف مقابل خود بدست آورده و این ناعادلانه است.

وی از اتفاقات هفته پایانی لیگ دو یاد کرد و گفت: فیلمی از صحنه به ثمر رسیدن گل دوم چوکای تالش به شهرداری بندرعباس در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده که نشان می دهد بازیکنان شهرداری بندرعباس در مقابل صحنه کرنر عملا در برابر بازیکنان حریف کار خاصی انجام نمی‌دهد و صحنه اول پنالتی هم بحث برانگیز بود.

قشمی با بیان اینکه ما به نظر کمیته اخلاق احترام میگذاریم، تصریح کرد: همه چیز را به کمیته اخلاق واگذار کرده ایم و امیدواریم اتفاقات پیش آمده به طور جدی بررسی شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک خاطر نشان کرد: تیم عراق در جام ملت های آسیا و تیم یونان در جام ملت های اروپا، زمانی به قهرمانی رسیدند که بین همه اعضای این تیم ها اعتماد و همدلی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه این اعتماد و همدلی هم اکنون در تیم مس شهربابک و مجموعه شهرستان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: پیشکسوتان و هواداران نیز از ما حمایت کنند تا در فصل آینده نتایج قابل قبولی بگیرم.

 قشمی بیان داشت: از نگاه ویژه مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران مس، نماینده و فرماندار شهرستان و همچنین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهرستان به ورزش شهربابک و پیگیری و تلاش های زیادی که طی سه ماه گذشته انجام داده اند تقدیر می کنم.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

برچسب‌ها فوتبال کرمان شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان شهربابک فوتبال کرمان شهربابک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال