Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:40:47 GMT

زیرگذر ولیعصر (عج) کرج به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۹۰۶

زیرگذر ولیعصر (عج) کرج به بهره‌برداری رسید

گروه استان‌ها- عضو شورای شهر گفت: یکی از معضلات کرج دسترسی آسان به جنوب شهر است که افتتاح زیرگذر ولیعصر (عج) کمک زیادی به بهبود آن می کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی حاجی قاسمی عصر امروز  در دوازدهمین هفته از شنبه‌های جهادی در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر ولیعصر (عج) اظهار داشت: پروژه زیرگذر ولیعصر جزو یکی از مطالبه‌های جدی ساکنین این منطقه بود که  در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه "تلاش اعضای شورای پنجم کاهش مشکلات ترافیکی است" افزود: با بهره‌برداری از کنارگذر مهرشهر دسترسی‌ها را به نقاط مختلف این کلانشهر راحت تر از گذشته می‌کند.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: عملیات احداث این پروژه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج آغاز شده بود و چندین سال به خاطر تملک و معارضین رها شده بود که عزم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باعث تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه شد.

سه پروژه‌ درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) افتتاح شدافتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری چین با حضور ایرانموزه دفاع مقدس لرستان آماده افتتاح نیست؛ سابقه بد استان در افتتاح پروژه های نیمه تمام

حاجی قاسمی بااشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه دسترسی به آزاد راه تهران کرج - کرج _ قزوین میسر و تسهیل شد، تصریح کرد: پروژه کنارگذر مهرشهر از دیگر پروژه‌های عمرانی شهر است که اقدامات خوبی در این پروژه نیز انجام و در یک‌ماه اخیر بخشی از تملکات پروژه انجام شده و در دسترسی به  فرودگاه پیام تسهیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مغفول استان عدم دسترسی مناسب فرودگاه پیام به عنوان یک فرودگاه بین المللی در محدوده شهر کرج است که  با افتتاح کنارگذر مهرشهر دسترسی از مجموعه سه راه گوهردشت تا اتوبان کرج _ قزوین تا فرودگاه پیام به سطح شهر تسهیل می‌شود.

حاجی قاسمی گفت: افتتاح هر پروژه نیازمند حضور همه ارکان استان البرز بوده و در این راستا نیاز است تا سایر دستگاه های دولتی بیش از پیش در کنار  مدیریت شهری کرج برای بهره برداری از این پروژه‌ها مشارکت کنند.

زیرگذر ولیعصر گره ترافیکی آق‌تپه را گشود

فرج اله ایلیات نیز در این آئین اظهار داشت: حل مشکلات شهروندان به ویژه ساکنین مناطق کم‌برخوردار اولویت اقدامات دوره پنجم شورای اسلامی شهر است که آسفالت‌ریزی و جدول گذاری معابر از کمترین کارهایی بوده که در مناطق کم برخوردار باید انجام شود.

وی  افزود: پروژه زیرگذر ولیعصر با مشکلات فراوانی همراه بود و تملک معارضین به سختی انجام شد و حتی چندین جلسه در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری حضور یافتیم تا راه اندازی این پروژه تسریع یابد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت مسئولان استانی بتوانیم تا پایان سال جاری پروژه های بزرگراه شمالی و کنارگذر_مهرشهر را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی گفت: پروژه‌های ترافیکی در اولویت اقدامات ما قرار گرفته‌اند که بخشی از اقدامات مانند مترو بدون حمایت‌های کلان محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر کنارگذر مهرشهر بهره برداری زیرگذر ولیعصر شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ترافیکی با اشاره به تقاطع غیر همسطح معلم اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر، ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در حال احداث است.

هوشیار افزود: عملیات عمرانی احداث پل معلم باهدف کاهش ترافیک معابر و تسهیل در دسترسی به فرودگاه به طول ۶۳۰ متر و عرض ۱۶ متر در بافت متراکم شهری تداوم دارد.

وی از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر با بهره‌گیری از روش سگمنتال با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است. این پل با طول عرشه ۱۶ متر عریض‌ترین پل سگمنتال کشور خواهد بود و در خرداد ماه مطابق برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با بیان اینکه استحکام پل‌های سگمنتال بیشتر از دیگر پل‌ها است، افزود: ۶۰ فقره از قطعات پیش ساخته (سگمنتال) عرشه این پل روگذر در کارخانه تولید شده است.

یعقوب هوشیار تقاطع غیرهمسطح قراملک را دیگر پروژه‌های ترافیکی شهرداری در غرب تبریز خواند و تصریح کرد: عملیات عمرانی پروژه روگذر قراملک به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر، ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی بی وقفه تدوام دارد و با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح در خرداد شاهد روان سازی ترافیک شهری در این محدوده خواهیم بود.

هوشیار با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی دوربرگردان حیدرآباد به پاسداران خاطر نشان کرد: پروژه دوربرگردان حیدر آباد به اتوبان پاسداران با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان یکی از مطالبات اهالی منطقه حیدر آباد است و هدف از اجرای این تقاطع غیر همسطح، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر و دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (طرح تبادل ارس) است.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی تقاطع غیرهسمطح خلعت‌پوشان خبر داد و افزود: پل خلعت‌پوشان با سازه قوسی فلزی به طول ۱۰۰ متر و به عرض ۱۷.۵ متر و در راستای ایجاد دسترسی‌های جدید در شهرک خاوران اجرایی می‌شود.

گفتنی است علاوه بر این چهار پل، تقاطع غیر همسطح شهید حیدری نیز در فاز دوم پل ولایت در حال اجرا شدن است و شهرداری تبریز برای احداث ۵ پل جدید ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

کد خبر 6062842

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه