Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روسای ادارات و دستگاه‌های مختلف، با معتادان متجاهری که در اداره خود هستند و از ظاهر آن‌ها مشخص است، مبارزه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه 3.5 درصد جمعیت استان در حوزه مواد مخدر درگیرند، اظهار داشت: سالانه بیش از 500 میلیارد تومان در حوزه مواد مخدر دود می‌شود، این میزان به اندازه نیمی از اعتبارات استانی است که به استان اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر قرار گرفتن دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در کنار نیروی انتظامی، افزود: باید شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین جهاد کشاورزی برای کشت دانه‌های روغنی مرتبط این موضوع را در روستاها مدنظر قرار دهد.

عباسی ادامه داد: همچنین جهاد کشاورزی علاوه بر جلوگیری از هرگونه کشت غیر‌مجاز، نسبت به تخریب و معرفی به دادسرا اقدام کند و در صورت لزوم نیروی انتظامی در کنار آن قرار گیرد.

طراحی مدرن‌ترین دهکده بازپروری معتادان متجاهر در تهرانگزارش تسنیم نتیجه داد؛ پلیس معتادان متجاهر میدان نبوت سنندج را جمع‌آوری کردراه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر دارای "زخم‌باز" در استان تهران

وی گفت: روسای ادارات و دستگاه‌های مختلف، این موضوع را مدنظر قرار دهند و با معتادان متجاهری که در اداره خود هستند و از ظاهر آن‌ها مشخص است، مبارزه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری‌ با اشاره به انجام 918 عملیات از سوی نیروی انتظامی طی شش ماه گذشته در استان، تصریح کرد:  وضعیت مرکز استان به نسبت سایر شهرستان‌ها بهتر و شهرستان لردگان، محور لردگان - بروجن از وضعیت بدتری برخوردار بودند، همچنین توزیع و مصرف مواد مخدر در برخی از شهرستان‌های توریستی استان بیش از سایر شهرستان‌ها بود که قرار شد همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر بوده و کمک‌های لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در ارزیابی کشوری در امر مبارزه با مواد مخدر، چهارمحال و بختیاری رتبه دوم و در ارزیابی ستاد، این استان موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان درباره آزمایشگاه در حال تکمیل نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: قرار شد کمک لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به منظور تکمیل آن صورت گیرد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری معتادان متجاهر نیروی انتظامی دستگاه ها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.

سرهنگ حسین پور افزود: بیش از ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم از فرمانداران شهرستان خواست تا اقدامات لازم برای زیبا سازی وردی شهر‌ها، ساماندهی امامزادگان، ترمیم چاله‌های داخل شهر، بازسازی اماکن سیاحتی و تاریخی که نقش بسزایی در جذب گردشگر را دارند را انجام دهند.
نشست ستاد کاهش تصادفات و ستاد خدمات سفر امروز بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها و اعضای هر دو کمیته در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر