Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیل خلیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با انهدام کامل تیم های تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور طی سال های گذشته، آمریکایی ها مایوس شده اند و به همین دلیل از سال گذشته ایادی استکبار با طرق مختلف، ایجاد ناامنی در مرزهای ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی اضافه کرد: در عملیات های چند روز اخیر مقر ضد انقلاب کاملا منهدم شد و علاوه بر این تعدادی از گروهک های تروریستی نیز که در جدار مرزی کشور ترکیه و کشورمان با هدف ایجاد اختلاف مستقر شده بودند، هدف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروهای لشکر ۳ قرارگاه حمزه سید الشهدا ( ع )  این ارتفاعات سخت مرزی را در مرز کشور ترکیه با ایران کاملا پوشش داده و محاصره کرده بودند، اظهار داشت: نیروهای این لشکر مناطق مورد نظر را نیز پاکسازی کرده و محل استقرار اشرار ضد انقلاب را به صورت کامل منهدم کردند.

سردار خلیل زاده افزود : در این عملیات اشرار ضد انقلاب تلفات قابل ملاحظه ای داشتند و تجهیزات زیادی از جمله مواد منفجره از مقر آنها کشف شد.

وی بیان کرد: عملیات اخیر سپاه در پاسخ به شرارت ضد انقلاب در انجام یک‌ مورد ترور در استان کردستان بود . 

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای این قرارگاه در مرز های شمال غرب کشور مستقر هستند و دشمنان باید بدانند خط قرمز ما امنیت کشور و مردم ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: پیام ما به عناصر وابسته گروهک های ضد انقلاب این است که اگر شرارت های خود را ادامه دهند مقر ضد انقلاب در آن سوی مرز مورد هدف حملات توپ خانه ای سپاه قرار خواهد گرفت.

طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌غربی حدود ۹۶۷ کیلو متر است؛ این استان از طرف شمال ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با جمهوری خود مختار نخجوان، از طرف شمال و مغرب ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب ۲۵۲ کیلو متر مرز خاکی با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی کردستان عراق ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی کردستان عراق ترکیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی کردستان عراق ترکیه اخبار کنکور ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران

آفتاب‌‌نیوز :

این وزارتخانه، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شده است که این تحریمها گام دیگری در کارزار هماهنگ برای برهم زدن امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت آن از گروه‌های نیابتی از جمله انصارالله است.

این افراد، نهادها و نفتکش‌ها در کشورهای لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند.

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا همچنین مدعی شده است که تحریم‌های جدید، ششمین دور تحریم‌ها از دسامبر ۲۰۲۳علیه «شبکه تسهیل‌کننده مالی حوثی‌ها» به نام «سعد الجمال» محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • ترکیه کوریدور شمال به جنوب جدید را می سازد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند