Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:35:48 GMT

خسارت ۵میلیاردی طوفان به تاسیسات برق بستک

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۴۳۱

خسارت ۵میلیاردی طوفان به تاسیسات برق بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی توزیع برق هرمزگان، حمید ساعدپناه افزود: در پی وقوع این طوفان در منطقه غرب هرمزگان، ۲۵ کیلومتر شبکه فشارمتوسط، ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۵ دستگاه پست هوایی و نیز شبکه برق ۱۰۰ روستای شهرستان بستک نیزدر این حادثه دچار آسیب شد.

به گفته‌ی وی، بلافاصله عملیات اصلاح شبکه‌ها و تاسیسات آسیب‌دیده آغاز و با اقدام‌ها و عملیات ضربتی، از قطع آب شرب شهروندان جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با همکاری به‌موقع اداره برق شهرستان لامرد و رینگ کردن شبکه‌های برق، خطوط تامین‌کننده برق چاه‌های آب شرب بستک پایدار و به دنبال این اقدام کار اصلاح کامل شبکه به سرعت انجام شد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: طوفان هرمزگان برق بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارش شدید باران در اواخر سال گذشته و ابتدای سال نو کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان را غافلگیر کرد و کشت و کار آنها را با خود برد.
رئیس شورای اسلامی زرآباد می‌گوید: در سیل ابتدای امسال بارش ۴۰۹ میلی‌متری باران، هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرده است.
نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب شده و امکان تردد نیست.
وی می‌افزاید: جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.
وی همچنین خبر از تخریب ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ می‌دهد.
همچنین مدیر جهادکشاورزی قصرقند گفت: براساس برآورد اولیه بارندگی و سیلاب اخیر در فروردین ماه سالجاری بیش از ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیربنا‌های بخش کشاورزی، باغات و مزارع، قنوات و بند سار‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.
رئیسی افزود: سیلاب به بیش از ۲ هزار هکتار اراضی آبی و دیم زیر کشت محصولات زراعی و باغی مختلف، ۹۶ رشته قنات، ۶۵۰ هزار متر مکعب بندسار‌های دیمی، ۱۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی، ۲۳ کیلومتر لوله انتقال آب کشاورزی، ۲۰ کیلومتر کانال آبیاری، ۳۲۰ کلنی زنبور عسل و ۳۰ واحد دامداری روستایی صدمات جدی وارد کرده است.

بارش‌های دو ماه گذشته جنوب سیستان و بلوچستان در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و و اعزام ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی اولویت این مناطق است.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان