Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی بی‌‌نظمی ایجاد شده در ناوگان حمل و نقل گاز مایع را بر عهده شرکت پرسی ایران گاز دانست و گفت: به هر ترتیب این شرکت باید مشکلات توزیع گاز مایع در سطح شهرستان آبادان را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین‌العابدین موسوی» امروز (شنبه 22 شهریور) در نشست رفع مشکلات توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: وقتی آبادان به عنوان شهر پایلوت 11 استان کشور را پوشش می‌دهد، دیگر قرار نیست در شهر خودمان کمبودی احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه نباید مشکل کمبود گاز مایع در آبادان وجود داشته باشد افزود: ماموریت اصلی ما در این خصوص باید پاسخگویی صحیح به مردم باشد.

 

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است شرکت پخش عنوان می‌کند توانایی بالاتر از 90 تن گاز در روز را دارد و می‌تواند در طول روز تامین تمام گاز مایع مورد نیاز را انجام دهد.

 

موسوی با اشاره به اینکه مشکلات و اختلاف مدیران ربطی به مردم ندارد اضافه کرد: گاز باید در اسرع وقت با قیمت مصوب به دست شهروندان برسد، شهروندان آبادان به اندازه کافی سختی و مشکلات در این شهر دارند نباید مشکلات توزیع گاز را به دردسرهای آنها اضافه کنیم.

 

وی خطاب به مدیرعامل تاپیکو تاکید کرد: باید شما برنامه‌ریزی کنید و این مسئله را هرچه سریع‌تر حل کنید؛ میزان گاز مایع تولیدی با نیاز مردم شاید برابر باشد ولی توزیع و نظارت مشکل دارد که بخشی از آن نقص در توزیع شهر و بخشی توزیع در روستاهاست، باید تمام تلاش ما متوجه رفع این مشکل شود.

 

فرماندار ویژه آبادان بی‌نظمی در ناوگان حمل و نقل گاز مایع را به عهده شرکت پرسی ایران گاز دانست و ابراز داشت: به هر ترتیب ممکن این شرکت باید مشکلات توزیع گاز مایع در سطح شهرستان آبادان را حل کند.

 

وی با اشاره به بحث‌های نظارتی خواستار تشدید نظارت‌ها شد و گفت: در همین جا اعلام می‌کنم هر مدیری کارش را به موقع انجام نداده و موجب دردسر مردم شده، تقصیرش متوجه شخص بنده است بدین خاطر از مردم عذرخواهی می کنم.

 

موسوی خاطر نشان کرد: امیدوارم با افزایش توزیع گاز مایع به 90 تن در روز مشکلات توزیع را در یکی دو روز آینده حل کنیم.

 

وی یاد آور شد: هر چند در حال حاضر تعداد خودروهای حمل گاز مایع شهرستان به هفت دستگاه افزایش پیدا کرده، اما مسئولان شرکت پرسی ایران گاز باید در اسرع وقت ناهماهنگی هایی که در حوزه کِشنده ها و حمل سوخت وجود دارد را برطرف کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت پرسی ایران گاز مشکلات مدیران کمبود کپسول گاز مایع کپسول گاز مایع کپسول گاز کمبود گاز آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اروند شرکت پرسی ایران گاز مشکلات توزیع گاز توزیع گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز