Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@06:31:04 GMT

ساحلی نشینان نیز مقابل پسران کویر زانو زدند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۴۶۱

ساحلی نشینان نیز مقابل پسران کویر زانو زدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسن میرحسینی، سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: در بازی سوم دور دوم از گروه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۲۰:۲۰ دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه ساحلی محمود آباد یزد به مصاف یکدیگر رفتند.

او افزود: در پایان این مسابقه حساس و نفسگیر تیم مقاومت گلساپوش یزد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی اظهار داشت: گل‌های تیم گلساپوش را حمیدرضا دهقانی، سیدعلی ناظم، ایمان میرشمسی و عصمت آبادی به ثمر رساندند.

سرپرست گلساپوش یزد ابراز کرد: تیم مقاومت گلساپوش یزد با پیروزی در همه دیدار در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت و صعود خود به مرحله نیمه نهایی صعود.

او گفت: تیم گلسا پوش یزد در دور مقدماتی با پیروزی برابر تمامی رقبا به عنوان صدر نشین گروه خود به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال سالی راه یافت.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی نیمه نهایی تیم مقاومت گلساپوش یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و چین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت های۲۰۲۴ آسیا در حالی تایلند برگزار شد که با پیروزی یک به صفر ویتنام همراه بود.   ویتنام که بازی نخست خود را مقابل میانمار مساوی کرده بود حالا با چهار امتیاز در گروه A منتظر سایر بازی‌های همگروهی‌های خود است.   چین نیز با پذیرش دومین شکست خود مقابل ویتنام همچنان در قعر جدول حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز/ ارتباط آرتروز زانو با زوال عقل
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران