Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت عراق هفته گذشته خبری را که در رسانه‌های این کشور مبنی بر تقاضای معافیت از قرارداد اوپک ‌پلاس منتشر شده بود رد کرد.

به گزارش پول نیوز به نقل از اویل پرایس، عراق در حال مذاکره در مورد تقاضای معافیت از قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس است. کاهش تولید ائتلاف اوپک پلاس با 9.7 میلیون بشکه در روز آغاز شد و حالا به 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون بشکه در روز رسیده است، ولی عراق به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ اوپک سهم بزرگی از این کاهش تولید را بر عهده دارد و از این شرایط اصلاً راضی نیست.

 

به گفته یکی از منابع اوپک، عراق همواره عقیده داشته در دسامبر 2016 به ناحق از قرارداد کاهش تولید معاف نشده است و حالا با ادامه مشکلات اقتصادی در بحبوحه قیمت پایین نفت، این مسئله دوباره مطرح شده است.

 

احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق هفته گذشته خبری را که در رسانه‌های این کشور مبنی بر تقاضای معافیت از قرارداد اوپک ‌پلاس منتشر شده بود رد کرد.

 

وزارت نفت عراق طی بیانیه ای اعلام کرد:« ما این بیانیه بی اساس را رد می‌کنیم و تاکید می‌کنیم عراق کاملاً به قرارداد کاهش تولید اوپک‌پلاس که در آوریل بسته شده پایبند است».

 

علیرغم اینکه مقامات عراق این خبر را رد می‌کنند، ولی عراق مطمئنا می تواند از معافیتی مانند آنچه ایران و لیبی از اوپک گرفته اند استفاده کند. در حالی که این دو کشور به خاطر کاهش تولید اجباری، به صورت غیر داوطلبانه با قرارداد کاهش تولید همراهی می کنند، عراق همواره بیش از سهمیه اش طبق قرارداد اوپک پلاس تولید کرده و به تبعیت این گروه از قرارداد آسیب رسانده است.

عراق به تمام دلار های نفتی خود نیاز دارد. این کشور هنوز هم با پیامدهای شورش داعش و مشکلات بلند مدت خدمات عمومی و فساد که باعث بروز اعتراضاتی در سال گذشته شد دست و پنجه نرم می کند. احتمال کمی وجود دارد که اوپک عراق را از قرارداد کاهش تولید معاف کند چون در این صورت به قیمت نفت آسیب می رسد.

منبع:تسنیم

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز عراق داعش اوپک عراق وزیر نفت عراق قرارداد کاهش تولید معافیت از قرارداد اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست

کیم به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند

طرفداری | پس از ارائه عملکردی درخشان در ترکیب ناپولی و کمک به این تیم در راه قهرمانی سری آ، کیم مین جائه در تابستان 2023 با ۵۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. هرچند در ابتدای فصل، اوضاع برای این مدافع کره‌ای خوب پیش می‌رفت و او به طور مداوم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار می‌گرفت، اما رفته رفته وضعیت تغییر کرد و کیم حالا به اولویت سوم توماس توخل برای قرارگیری در ترکیب تبدیل شده‌است.

آینده کیم چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، کیم مین جائه هرچند از وضعیت فعلی خود ناراضی است، اما به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند و می‌خواهد با تلاش بیشتر، ارزش‌های خود را برای فصل آینده به اثبات برساند. علاوه بر این، مدافع کره‌ای در شهر مونیخ احساس راحتی می‌کند و جو موجود در رختکن باشگاه را نیز دوست دارد، لذا خروج از آلیانتس آرنا در اولویت او نیست.

کیم تا چه زمانی با بایرن مونیخ قرارداد دارد؟

کیم مین جائه که در فصل جاری 30 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به رسانده است، تا ۲۰۲۸ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزش فعلی او توسط ترنسفرمارکت، 55 میلیون یورو تخمین زده شده‌است. از اینتر و حتی ناپولی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده‌.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در خاک عراق (+عکس)
  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا