Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:00:04 GMT

«دشت خاموش» بهترین فیلم بخش افق‌های ونیز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۶۷۹

«دشت خاموش» بهترین فیلم بخش افق‌های ونیز شد

فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش افق های هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز شد.

به گزارش ایسنا،  در مراسم اختتامیه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز، «کلر دنی» رئیس داوران بخش افق‌های این رویداد سینمایی فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی را به عنوان بهترین فیلم این بخش معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«دشت خاموش» دومین فیلم احمد بهرامی با بازی علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، مجید فرهنگ و تورج الوند است. فیلم داستان لطف‌الله مردی تنهاست که به عنوان پیشکار در یک کوره آجرپزی کار می‌کند و رابط میان صاحب کوره و کارگران است. صاحب کوره روزی همه کارگران را جمع کرده و خبری را به آنها می دهد که زندگی همه کارگران را دچار دگرگونی می‌کند.

احمد بهرامی نیز در که در جشنواره ونیز حضور نداشت در پیام ویدئویی از «آلبرتو باربرا» و همکارانش برای داشتن شجاعت و برگزاری جشنواره در این شرایط یخت قدردانی کرد. او همچنین از سعید بشیری تهیه کننده و مسعود امینی تیرانی فیلمبردار و همچنین سایر عوامل ساخت فیلم دشت خاموش تشکر کرد و این جایزه را به مردم ایران تقدیم کرد که با وجود تحریم‌های ناعادلانه روزگار سختی را سپری می‌کنند.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با تمهیدات خاص تحت تاثیر شیوع کرونا، از تاریخ ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۲ شهریور ۱۳۹۹) برگزار شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز شیر طلای ونیز فیلم خورشید احمد بهرامی دشت خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل خاموش جان ۴عضو یک خانواده را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با اعلام خبر فوت اعضای یک خانواده ۴ نفره به علت گازگرفتگی در ساحل گیسوم این شهرستان گفت:
در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر گاز گرفتگی چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک چادر مسافرتی در ساحل گیسوم تالش بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سعید رستمی افزود: این خانواده پدر، مادر به همراه دو فرزند دختر و پسر برای تعطیلات نوروز به تالش سفر کرده بودند، که در این اتفاق جان باختند.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که فوت این خانواده بر اثر گاز گرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک داخل چادر مسافرتی بوده است.
 رستمی؛ سردرد، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و خواب‌آلودگی را از علائم مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن دانست و اضافه کرد: اگر فردی دچار چنین علائمی شود باید سریع به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهد، زیرا اگر این علائم ادامه پیدا کند سبب کاهش هوشیاری و در نهایت مرگ آن فرد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • قاتل خاموش جان ۴ عضو یک خانواده را گرفت
  • قاتل خاموش جان ۴عضو یک خانواده را گرفت