Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:10:00 GMT

شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در سه شهرستان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۷۸۹

شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در سه شهرستان لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ظرف هفته آینده در سه شهرستان استان عملیات اجرایی طرح اقدام ملی شروع خواهد شد.

مسعود رضایی در حاشیه شورای مسکن استان که امشب ۲۲ شهریورماه در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی متولی طرح اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار است طرح اقدام ملی در ۱۸ شهر استان عملیاتی شود، افزود: بالغ‌بر ۳۶۴۸ سهمیه در این شهرها لحاظ شده است.

رضایی بیان کرد: تاکنون در پنج شهرستان استان طرح اقدام ملی عملیاتی شده و ۱۷۱ نفر از واجدین شرایط آورده اولیه را واریز کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: در شهرهای ازنا و الیگودرز قرار است از اراضی و واحدهایی تحت عنوان مسکن مهر به متقاضیان داده شود.

وی افزود: در شهرهای پل‌دختر، کوهدشت، الشتر و نورآباد راه و شهرسازی استان به دنبال خرید و تامین زمین است و مشکل شهر چغابل هم حل شد.

رضایی عنوان کرد: ظرف هفته آینده در سه شهرستان استان عملیات اجرایی طرح اقدام ملی شروع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اضافه کرد: این طرح را دولت مصوب و تسهیلاتی بدون سپرده‌گذاری یک‌صد میلیون تومانی و زمین‌های ارزان‌قیمت تحت عنوان ۹۹ ساله به واجدین شرایط داده می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت در گروه‌های دونفره و سه نفره انجام می‌شود و پروانه ساخت با ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مهر طرح اقدام ملی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست