Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی بشیری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه عصر امروز به این مرکز اعلام شد، افزود: نیروهای فوریت های پزشکی گتوند با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس از شوشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه زن ۵۰ ساله در محل حادثه فوت کرد، ادامه داد: مرد ۳۰ ساله و خانم ۱۷ ساله برای درمان به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند و خانم ۳۷ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، چهاردهم شهریورماه در جریان تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در جاده کوشکک در بخش مرکزی گتوند ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

دوازدهم شهریورماه نیز در تصادف ۲ خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم ۱۵، ۱۸ و  ۴۵ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۵۲ ساله مصدوم شدند.

بخش زیادی از جاده های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ های زیاد، تاریکی در شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

برچسب‌ها گتوند حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور گتوند حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

۲ نفر راننده در دم جان باختند و راننده خودروی دیگر با وجود تلاش تیم‌های امدادی و پزشکی در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

کد خبر 846487 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند