Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم‌های اسکرابلهاتوف و کوپروم لوبین به مصاف هم رفتند. این بازی به میزبانی کوپروم لوبین برگزار شد. در پایان اسکرابلهاتوف موفق شد در دیدار خارج از خانه ۳ بر یک حریف را شکست دهد و با پیروزی فصل را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه تیم والیبال کوپروم لوبین ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود تمام کرد، اما در ادامه روند بازی تغییر کرد. در ست‌های دوم، سوم و چهارم تیم والیبال اسکرابلهاتوف با درخشش میلاد عبادی پور عملکرد بهتری داشت و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۶ بر ۲۴ حریف را شکست داد.

در این مسابقه میلاد عبادی پور ستاره ایرانی تیم والیبال اسکرابلهاتوف با درخشش خود و کسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن اسکرابلهاتوف در این دیدار بود.

بیشتربخوانید

هفته اول لیگ والیبال لهستان/ "اسکرابلهاتوف" به دنبال قدرت نمایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار والیبال لیگ برتر والیبال لهستان میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های شباب‌الاهلی و اتحاد کلباء به مصاف هم رفتند که تقابل 2 تیم در پایان با برتری 4 بر یک یاران سعید عزت‌اللهی به پایان رسید تا تیم مهدی قایدی پس از 3 برد متوالی، یک شکست سنگین و تلخ را تجربه کند.

درخشش دوباره هافبک ایرانی مقابل چشم قایدی

به گزارش فوتبال 360، سعید عزت‌اللهی که در نقل‌وانتقالات زمستانی راهی شباب‌الاهلی شده، در این بازی هم برای تیمش گل زد و برخلاف هفته قبل، گل او باعث پیروزی تیم اماراتی شد. عزت‌اللهی که هفته قبل در جریان شکست 3 بر 2 مقابل النصر برای شباب‌الاهلی گل زده بود، امشب هم گل دوم تیمش را وارد دروازه اتحاد کلباء کرد. در این دیدار مهدی قایدی هم علی‌رغم شکست سنگین اتحاد کلباء عملکرد خوبی داشت و سازنده تنها گل تیمش بود. قایدی امسال با زدن 8 گل و ارسال 5 پاس گل، به تنهایی روی 42 درصد گل‌های اتحاد کلباء نقش داشته است.

شباب‌الاهلی با این برد پرگل 40 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم را حفظ کرد. اتحاد کلباء هم با 20 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898065

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو