Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دیروز مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید و باتوجه به این که فیفا هم مهلتی به این باشگاه نداده است، آنها در انتظار اعلام نتیجه از سوی فیفا خواهند بود. کمیته انضباطی فیفا پس از طی مراحل قانونی امروز رای پرونده برانکو را اعلام کرده و حکم محرومیت پرسپولیس را ابلاغ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- در این شرایط، پرسپولیس در تابستان جاری بعد از دست دادن ستاره‌هایی مثل مهدی ترابی و علی علیپور، سعی کرد با جذب هفت بازیکن تیم خود را ترمیم کند. حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که سرخ‌پوشان تهران جذب کردند. طی روز‌های اخیر، اما اخباری منتشر شد که اگر پنجره پرسپولیس بسته شود، این تیم نمی‌تواند از خرید‌های جدیدش در لگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

حالا با پیگیری‌هایی که خبرگزاری میزان انجام داده مشخص شد که پرسپولیس در آسیا می‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند، اما در لیگ برتر، تصمیم با سازمان لیگ است و در صورتی‌که سازمان لیگ بخواهد می‌تاند کارت بازی بازیکنان این تیم را صادر نکند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر

پرسپولیس در حالی که برای قهرمان شدن نیاز به بازیکنان تاثیرگذارش دارد، بابت محرومیت احتمالی دانیال اسماعیلی‌فر نگران است.

به گزارش همشهری آنلاین، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم، در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. او باید با حضور در این کمیته توضیحات خودش را ارائه دهد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

اسماعیلی‌فر در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن بی حاشیه در فوتبال ایران شناخته شده و انجام آن شادی خود در نوع خودش عجیب بود. برخی تصور می‌کنند مدافع سرخ‌ها آن حرکت را به سمت تماشاگران انجام داد ولی ماجرا چیز دیگری است. قبل از شروع این بازی و لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس گرم می‌کردند، فردی که حتی‌ای دی کارت هم به گردن داشت به شکل عجیبی به اسماعیلی‌فر توهین و فحاشی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن بعد از گل زدن به صنعت نفت آن حرکت را خطاب به آن فرد که در پشت دروازه میزبان حضور داشت انجام دهد.

حالا هواداران سپاهان و استقلال با استناد به محرومیت امید نورافکن، معتقدند که اسماعیلی‌فر باید محروم شود. باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر