Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:36:48 GMT

تشک بادی ارزان قیمت را از کجا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۱۲۵

تشک بادی ارزان قیمت را از کجا بخریم؟

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، تشک های بادی 2 نفره و 1 نفره محصول کارخانه های اینتکس و بست وی هستند که با قیمت ارزان تری نسبت به تشک های خواب معمولی هستند و برای استفاده دایم ، بزرگسالان و کودکان در خانه و محل های کار یا مسافرتی ساخته شده اند که دارای اندازه ها و ظاهر های متفاوتی هستند که همگی طبی و خوشخواب هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک بادی اینتکس مدل دو نفره و یکنفره دارد که از بدنه هایی پلاستیکی تولید شده و در داخل آنها از الیاف پی وی سی یا الیاف ابریشم کار شده است تا هوا را در زیر بدن فرد پخش کند و همه قسمت های بدن به صورت استاندارد و طبی حالت پذیر باشد و افراد استفاده کننده در خواب و استراحت طولانی مدت نیز احساس بدن درد و کمر درد نکنند که البته این تشک های بادی اصلی اینتکس و بست وی کاملا طبی و با ارگونومی بدن افراد طراحی شده است .

تشک بادی 2 نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس از بدنه پی وی سی با الیاف ابریشم تولید شده و دارای ابعادی به طول : 203 سانت ، عرض هایی برابر 152 و 183 سانتی متر می باشند که اکثرا دارای بالش بادی سرخود و یا جدا هستند و البته بعضی از مدل های تشک بادی 2 نفره اینتکس به همراه پمپ باد دستی هستند و برخی دیگر فاقد تلمبه باد همراه می باشند که باید موتور باد یا تلمبه باد آنرا به صورت جداگانه و با هزینه جدا خرید کنید ، این تشک های بادی دو نفره اینتکس مخصوص مسافرت یا خانگی هستند که در هر مکانی قابل استفاده است و در رنگ های سرمه ای ، مشکی ، سفید و سبز تولید می شوند و تحمل وزن آنها حدود 200 تا 290 کیلوگرم می باشد و جز گرانترین تشک های بادی این کارخانه و نمایندگی اینتکس در ایران می باشند که وزن خود تشک ها نیز حدود 5 الی 7 کیلوگرم می باشد و برای حمل و نقل توسط یکنفر نیز بسیار ساده و راحت است ، انواع تشک بادی دو نفره را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس لند در تهران خرید کنید .

تشک بادی 1 نفره اینتکس

این مدل تشک های بادی مسافرتی و خانگی اینتکس نیز از بدنه پی وی سی با رویه جیر تولید می شوند که مناسب بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان هستند ، تشک های بادی تکنفره طبی اینتکس را می توانید در منزل ، محل کار ، کمپینگ ، کوهنوردی ، آفرود و در داخل چادر های مسافرتی استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از نفوذ سرمای زمین به بدن از شر حشرات نیز در امان باشید ، این مدل تشک های بادی یکنفره اینتکس دارای اندازه های : طول 199 ، عرض های 76 سانت ، 99 سانت و 137 سانت می باشند که ارتفاع آنها 22 الی 25 سانتی متر است و با رنگ های سبز ، سفید ، مشکی ، طوسی و کرم ساخته شده اند و تحمل وزن آنها از 100 کیلوگرم تا 150 کیلوگرم می باشد که هیچکدام دارای تلمبه باد دستی یا موتور باد برقی نیستند و برای باد کردن آنها باید یک پمپ باد اینتکس یا بست وی را از نمایندگی اصلی اینتکس در ایران یعنی وب سایت اینتکس لند خرید کنید ، این تشک های بادی وزنی حدود 2 الی 4 کیلوگرم را دارند و حجم آنها نیز بسیار کم است تا در سفر ها بتوانید آنها را در کوله پشتی یا گوشه ای از ماشین قرار دهید و در صورت نیاز با پمپ های باد اینتکس یا بست وی به سرعت آنها را باد کنید و از آن استفاده کنید و شما را از شر کلی تشک و رختخواب همراه اضافی در سفر ها خلاص کند .

تشک بادی دو نفره بست وی

تشک های بادی مسافرتی و خانگی بست وی نیز از بدنه پی وی سی هستند و در داخل آنها برخلاف شرکت اینتکس به جای الیاف ابریشم از کامفورت استفاده شده است که طبق ادعای کارخانه بست وی تحمل وزن بیشتری دارد و این ادعا نیز بر روی بسته بندی های تشک های بادی بست وی درج و ثبت شده است که تحمل وزن آنها خیلی بیشتر از تشک های بادی خانگی یا سفری کمپانی اینتکس است ، وزن این تشک های بادی سبک و کم حجم است و وزن دو نفره ها حدود 4 الی 6 کیلوگرم ، تحمل وزن آنها 295 کیلوگرم می باشد با ابعادی به طول : 203 ، عرض 152 و 183 و ارتفاع 25 سانتی متر و با رنگ های سرمه ای و سبز تولید می شوند و کارخانه بست وی در ابتکار عمل خود در داخل بدنه تشک های بادی از پمپ باد پایی داخلی استفاده نموده که علاوه بر عدم نیاز به خرید پمپ باد باعث شده تا از همراه بردن یک پمپ باد اضافه نیز بی نیاز شوید و جای آنرا با یک وسیله ضروری تر پر کنید تا فضای ماشین یا کوله شما را اشغال نکند.

تشک بادی تکنفره بست وی

این مدل تشک های بادی اصلی و طبی بست وی نیز از پی وی سی با الیاف داخلی کامفورت تولید شده و در داخل بدنه آنها نیز از پمپ باد داخلی پدالی استفاده شده است و اندازه های آنها نیز به این شرح می باشد : طول 200 سانت در عرض های 76 سانت ، 99 سانت و 137 سانت با رنگ سرمه ای تولید می شود وزن آنها حدود 2 الی 4 کیلوگرم است و تحمل وزن آنها نیز حدود 150 کیلوگرم می باشد که برای داخل چادر و خانه مناسب است ، عرض تشک های بادی مسافرتی به این دلیل متفاوت است تا متناسب با اندازه چادر مسافرتی خود بتوانید یک یا دو تشک بادی خرید کنید تا کل کف چادر را پوشش دهد .

 

 

تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین خارجی همانند دیگر تشک های بادی از بدنه ای پی وی سی تولید می شود وزن و حجم کمی دارد و مخصوص خودرو های خارجی و خودرو های ایرانی طراحی شده است ، این تشک بادی داخل اتوموبیل به صورت ال شکل با یک پایه که کف پای عقب خودرو را پر می کند و یک تشک بادی اصلی که بر روی پایه و خود صندلی عقب نصب می شود و کل پشت ماشین های سواری و شاسی بلند ایرانی و خارجی را به یک سطح صاف و یک تکه تبدیل می کند تا در سفر ها افراد کودک ، نوجوان یا بزرگسال بر روی آن دراز بکشند یا بخوابند ، کودکان و خانواده هایی که فرزند کوچک دارند صد در صد به این تشک صندلی عقب ماشین نیاز دارند و به انها در خواباندن کودک کمک خواهد کرد زیرا ترس از پرت شدن به کف را ندارند و با خیال راحت می توانند به رانندگی و سفر خود ادامه دهند ، البته خود راننده نیز می تواند در صورت خواب آلودگی بر روی این تشک بادی مخصوص خودرو بخوابد و بعد از رفع خواب آلودگی به سفر خود ادامه دهد.

لوازم همراه تشک بادی صندلی عقب ماشین

این تشک بادی دارای : پمپ باد فندکی ماشینی دو کاره ، دو عدد بالش بادی ، ساک حمل و چسب و وصلع تعمیرات است ، برای باد کردن تشک های بادی داخل خودرو خارجی و ایرانی نیازی به خرید پمپ باد ندارید زیرا در داخل بسته بندی خود یک پمپ باد ماشینی دارد که هم مکنده و هم دمنده است و به سادگی در مدت زمان 3 دقیقه می توانید با این تشک بادی را پر و خالی کنید ، این تشک بادی دارای وزن 3 کیلوگرم است ولی تحمل وزن آن 150 کیلوگرم مناسب کودکان و بزرگسالان است که در رنگ های ، کرم ، مشکی و طوسی تولید می شود و دارای کیفیت بالا و تحمل وزن بالایی است و در هر سفر نیاز هر خانواده ای می باشد .

تعمیر تشک های بادی مسافرتی و تشک بادی مخصوص خودرو

چنانچه بدنه تشک های بادی دو نفره ، یکنفره یا تشک صندلی عقب ماشین به هر دلیلی سوراخ یا پاره شود با تعمیر مجدد قابل استفاده است و می توانید مانند روز اول خرید از آن استفاده کنید ، با خرید چسب تعمیرات اینتکس و وصله مخصوص آن و آغشته کردن تشک بادی و وصله به چسب مایع آنها را بر روی هم قرار دهید و با یک وزنه نسبتا سنگین تا چند ساعت آنها را تحت فشار قرار دهید تا به همین سرعت و سادگی تعمیر شود .

خرید تشک بادی ارزان قیمت در نمایندگی اینتکس

برای خرید انواع تشک بادی اینتکس و بست وی و تشک بادی صندلی عقب ماشین ارزان قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس لند ، نمایندگی اینتکس در ایران به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره های : 021-91301720 و 021-44204854 با مشاوران و همکاران فروش این نمایندگی در تماس باشید تا شمار را بیشتر راهنمایی کنند .

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نمایندگی اینتکس صندلی عقب ماشین تشک بادی نفره اینتکس تحمل وزن خرید کنید آنها نیز پی وی سی پمپ باد بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 846854 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟