Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:54:13 GMT

تقاطع زیرگذر حضرت ولی عصر (عج) در کرج گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۳۷۲

تقاطع زیرگذر حضرت ولی عصر (عج) در کرج گشایش یافت

 مهدی حاجی قاسمی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در آیین گشایش این پروژه گفت : این پروژه به  ارزش ۴۰ میلیارد تومان به طول ۱۸۰۰  متر مربع  تاثیر فراوانی بر رفع گره ترافیکی مهرشهر به ویژه بلوار ولعیصر (عج) و بلوار ارم دارد و  محله های اخترآباد، آق تپه و حسین آباد را به اتوبان کرج _قزوین متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پروژه زیرگذر ولیعصر (عج ) از مطالبات  جدی ساکنان جنوب کرج کرج بود که به صورت جهادی تکمیل شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه تلاش اعضای شورای پنجم کاهش مشکلات ترافیکی است، تصریح کرد: یکی از پروژه های در دست اقدام تکمیل کنار گذر آزاد راه کرج - قزوین در محدوده مهرشهر است.

حاجی قاسمی عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه دسترسی  به آزاد راه تهران - کرج  و  کرج - قزوین میسر و تسهیل می شود. پروژه کنارگذر مهرشهر  در یک ماه اخیر بخشی از تملکات آن انجام شده که با تکمیل آن دسترسی به فرودگاه پیام نیز تسهیل شمی شود.

فرج الله ایلیات رییس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج نیز گفت: تلاش برای محرومیتزدایی و آبادانی شهر تعطیل بردار نیست و ادامه خواهد داشت؛ چنانچه بخشی از اقدامات مدیریت شهری در شنبه های جهادی تقدیم شهروندان می شود.

وی اظهار داشت: حل مشکلات شهروندان به ویژه ساکنین مناطق کم برخوردار اولویت اقدامات دوره پنجم شورای اسلامی شهر است. آسفالتریزی و جدولگذاری معابر از کمترین کارهایی است که در مناطق کم برخوردار باید انجام شود.

 مهدی عسگری نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم خواستار توجه بیشتر به محلات محروم و کمترتوسعه یافته شد و از بهره برداری زیرگذر ولیعصر در آق تپه قدردانی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این مراسم گفت که اراده واقعی و اهتمام نمایندگان مردم این کلانشهر در خانه ملت و پارلمان محلی محرومیت زدایی، توجه به محلات کمتر توسعه یافته، شفافیت مالی و اداری و اصلاح ساختارهای مالی است.

اکبر سلیم نژاد اظهار داشت: ایده افتتاح پروژه های عمرانی در نخستین روز از هفته که به شنبه های جهادی نیز شهرت یافته فرصت مغتنم و مناسبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه بیشتر به نیازهای خدماتی و زیرساختی شهر و پاسخگویی به مطالباتی است که بعضاً سالها مورد کم توجهی و غفلت قرار گرفته بودند.

این مسوول ادامه داد: گرچه دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج به واسطه اعتماد مردم به یک فهرست روی کار آمد اما در گفتمان خدمت جز تلاش برای توسعه شهرداری الکترونیک، مبارزه عملی با فساد، محرومیت زدایی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، شفافیت و پاسخگویی مسیر دیگری را دنبال نکردیم و هرگز نگاه سیاسی به کار و موضوعاتی که مرتبط با سرنوشت شهر و شهروندان بوده نداشته و نخواهیم داشت.

رییس  شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: همانطور که شاهد بودیم در شرایطی که ناشی از تحریم ها و نوسانات قیمت ها موجب افزایش کم سابقه هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی شد اما فصلی جدید از خدمت و کار و تلاش شبانه روزی به واسطه اقدامات مدیریت شهری در کلانشهر کرج جاری است که موجب شده تا شهروندان به فاصله هر چند روز یک بار شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی باشند که برخی از آنها حتی در دوران گذشته به دلیل وجود مشکلاتی تکمیل و بهره برداری نشده بودند.

سلیم نژاد خاطرنشان کرد: از مدیران شهری به ویژه شخص شهردار انتظار توجه به مشکلات و نواقصی است که در محلات کمتر توسعه یافته به چشم می خورد که در رأس آن ها نیاز معابر به آسفالت ریزی و جدول گذاری، ایجاد شبکه فاضلاب شهری، توسعه سرانه فضای سبز و احداث پارک، جمع آوری نخاله ها و ساماندهی سگهای بلاصاحب، تعیین تکلیف نحوه ساخت و ساز زمین های قولنامه ای و مباحثی از این قبیل است.

برچسب‌ها شهرداری کرج وزارت راه و شهرسازی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج وزارت راه و شهرسازی استان البرز شهرداری کرج وزارت راه و شهرسازی استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»

وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تاکید پاکستان بر تکمیل خط لوله گاز صلح ادعا کرد که دوستی با ایران خطر تحریم‌های واشنگتن را در پی خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن از پیشرفت پروژه خط لوله گاز ایران-پاکستان حمایت نمی‌کند.

وی افزود دوستی با ایران خطر تحریم‌های آمریکا را در پی خواهد داشت.

این درحالی است که به گفته «مصدق مالک» وزیر نفت پاکستان دستکم 27 درصد شهروندان این کشور به گاز دسترسی دارند.

مالک همچنین هفته جاری اظهار داشت پاکستان به رسمی به دنبال درخواست معافیت تحریمی آمریکا برای انتقال گاز ایران است.

اوایل اسفندماه سال گذشته وزیر نفت و نیروی پاکستان با تاکید بر تعهد کشورش به تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران گفته بود: تحریم‌های آمریکا قابل اعمال بر این پروژه مشترک گازی نیست.

پروژه "خط لوله گاز صلح" ایران و پاکستان شتاب گرفتروسیه: ساخت خط لوله گاز پاکستان سال 2025 پایان می‌یابدپاکستان: تحریم‌های آمریکا ارتباطی با خط لوله انتقال گاز ایران ندارد

هفته گذشته «دونالد لو» دستیار وزارت خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا و آسیای میانه در جلسه استماعیه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان این کشور تصریح کرد برای جلوگیری از تحقق لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی گفته بود: من کاملاً از تلاش‌های دولت آمریکا برای جلوگیری از تحقق این خط لوله حمایت می‌کنم، ما برای رسیدن به این هدف کار می‌کنیم.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است