Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای سازش با رژیم صهیونیستی را اقدامی شوم و هشدار برای بروز شری آشکار توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر شیعیان بحرین از سازش برخی رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی به عنوان اقدامی شوم و هشدار برای بروز شری آشکار یاد کرد.

شیخ عیسی قاسم شامگاه شنبه در واکنش به عادی سازی روابط برخی رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی در بیانیه ای تاکید کرد: رژیم‌های عربی حاکم که نسبت به عادی سازی روابط با دشمن اقدام کردند، می‌دانند که این اقدام برخلاف خواست خداوند و اراده امت و گردن نهادن به خواست آمریکا و اسرائیل است و نسبت به ضرر فراوان آن برای امت و نیز دشمنی اسرائیل و آمریکا هم آگاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: رژیم های حاکم مطلقا به عدالت با ملت‌ها میلی ندارند و می‌خواهند حکومت را به صورت کامل به همراه امتیازات و فرصت های آن به دست آورند. آنها تبعیت از آمریکا و اسرائیل که در تناقض با منافع امت است را راهی برای سلطه‌گری بیشتر بر ملت‌ها و ایجاد خفقان می‌دانند.

در بیانیه شیخ عیسی قاسم آمده است: رژیم هایی که اراده و خواست آنها بر خلاف اراده ملت‌ها است و تصمیم به در اختیار گرفتن دارایی های کشورها و سلطه مطلقه بر مردم و ساقط کردن اندیشه آنها را دارند، فقط در راستای تضعیف زیردستان، به حاشیه بردن وجود آنها، تحمیل ذلت بر آنان و ایجاد تفرقه بین آنها و مقابله با هرآنچه که باعث نهضت و قیام آنها شود عمل می کنند.

رهبر شیعیان بحرین افزود: هرگاه بخواهند ملتی را در سیاست‌های داخلی و خارجی کشور مثل گاو و گوسفند رام کنند، اراده آن را سست و ساقط می کنند، هرآنچه دارد از او می گیرند و یا اینکه حداقل خسته‌اش می‌کنند، و یا با بحران‌ها سرگرمش می‌کنند تا اطمینان یابند که از داخل انگیزه ای برای شورش و قیام نداشته باشد.

شیخ عیسی قاسم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اقدامی شوم و هشداری جهت بروز شر برای دین و امت برشمرد و گفت: هر کس که برای تضعیف تو عمل می کند نمی توانی بر او برای پیشرفت تکیه کنی و کسی که برای غرق کردن تو در مشکلات تلاش می کند برای نجات تو از این مشکلات کاری نمی کند. رهایی از اوضاع وخامت بار نیازمند تلاش طاقت فرسات و به بردباری زیاد نیاز دارد. برخاستن از زمین ذلت و خواری و حرکت به سمت آسمان عزت و کرامت دشوار است چرا که خداوند فرموده است «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم» (خداوند وضعیت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد تا زمانی که خود آن قوم وضعیتشان را تغییر دهند)

در ادامه بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: ملت‌های امت اسلامی اگر می خواهند خودساخته شوند و با ارزش شمرده شوند، نباید از سیاست‌های کشور خود غافل شوند و باید اراده و خواست آنها در امور کشور و در سیاست‌های داخلی و خارجی محترم شمرده شود.

 این بیانیه در پایان می افزاید: دیروز، امارات، امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارمی در باتلاق عادی سازی خواهند افتاد. علت این امر هم شکاف بسیار عظیم بین حاکمان و مردم است، رژیم‌ها دچار شکست روحی شده اند و می‌خواهند آن را بر ملت‌ها تحمیل کنند. ملت‌ها باید مقابل این شکست روحی که حاکمان تحمیل می‌کنند، مقاومت کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شیخ عیسی قاسم اقدامی شوم عادی سازی رژیم ها ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

کد خبر 845363 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه رژیم صهیونیستی در حال زوال است، شکل گرفته است
  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق