Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@01:35:37 GMT

جایزه «فانوس طلایی» به مجید مجیدی رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۵۳۸

صراط:

در بیانیه نهاد اجتماعی فرهنگی سینه سرکولی اهدا کننده این جایزه آمده است:« "خورشید" وفادارانه جهان دزدیده شده کودکی را روایت می کند. این فیلم تضاد میان دنیای کودکی و بزرگسالان را به خوبی نشان می دهد.

این تضاد به روشنی توسط این کودکان و راهی که قرار است بروند تا تبدیل به چهره های بالغی شوند نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از این مهم تر پرداختن به بدسرپرستی یا بی سرپرستی کودکان کار و نبود آموزش و نگرش سرکوب کننده رفتارهایی که باعث میشود، این کودکان به نوعی از کودکی خود محروم شوند جالب توجه است.

در این راستا توجه خاصی شده به مسئله بازی که به حالت عادی تعریف کننده بخشی از کودکی است و اینجا بازی ناچارا تبدیل به زنجیره کار می شود که توسط بچه ها برنامه ریزی می شود.

نقطه اوج این داستان از طریق یک کارگردانی بسیار خوب اجرا شده که تمرکزش روی جزییات است.موسیقی فیلم احساس درستی ایجاد می کند بدون اینکه خودش را تحمیل کند.

باید به بازی فوق العاده بازیگران نوجوان اشاره شود که خارق العاده احساسات را بیان می کنند. پیروزی نهایی فیلم واقع بینانه است زمانیکه صدای زنگ مدرسه در فضای خالی مدرسه می پیچد.»

تا ساعاتی دیگر عوامل فیلم «خورشید» که هم اکنون در جشنواره ونیز هستند، برای شرکت در اختتامیه حضور پیدا می کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جشنواره ونیز فیلم خورشید مجید مجیدی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • چراغ دریایی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!