Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم کوشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای شهر گفت: با توجه به نامه‌ دوستان از وزارتخانه و استانداری مبنی بر قانونی بودن استرداد استعفای شهردار ما هم به قانون احترام گذاشته و منتظر استعلام از مراجع بالاتر هستیم.

وی افزود: دوستان شورای شهر که در جلسات گذشته حاضر نبودند امروز با توجه به این نامه در جلسه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ر‌ئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: ما هم به احترام کمیته تطبیق، فرمانداری و استانداری و به منظور جلوگیری از چالش و رها شدن مدیریت شهری به قانون احترام گذاشتیم.

کوشکی اضافه کرد: از طرفی تداوم این جلسات به ضرر مردم است، زیرا نامه‌های مردمی مورد بررسی قرار نمی‌گرفت.

وی تاکیدکرد: اگر استعفای شهردار به رای گذاشته می‌شد با توجه به جود پنج مخالف، حتما رای می‌آورد.

 رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: بر خلاف برخی اظهار نظرها ما با شخص شهردار مخالف نیستم بلکه مخالفت ما با عملکرد مدیریت شهری است، ما مجبور بودیم ضعف مدیریت شهری را منعکس کنیم اما متاسفانه همکاران ما در شورای شهر همکاری نکردند.

کوشکی گفت: اگر جواب استعلام مثبت باشد که ما پیگیر استعفای شهردار هستیم در غیر اینصورت که روال عادی طی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که عملکرد شهرداری مطلوب باشد که از شهردار حمایت می‌کنیم در غیر این‌صورت پیگیر مشکلات خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اما در خصوص اظهار نظرهایی مبنی بر سهم خواهی شورا توضیح داد: این ادعا صحت ندارد من هم شفاف عنوان کردم اگر موردی هست شهردار عنوان کند، این اظهارنظر کاری غیر اخلاقی است.

کوشکی گفت: ما عملکرد شهرداری را به تصویر کشاندیم و اطمینان می‌دهم از اعضا شورای شهر دنبال سهم خواهی نیست، من که کوچکترین منفعت شخصی را دنبال نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه صحبت از مشکلات را حمل بر دخالت می‌دانند، عنوان کرد: از صحبت‌های ما برداشت نادرست می‌شود این درحالی است که ما مجبوریم مشکلات را مطرح کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برخی از اعضای شورای شهر اینگونه از عملکرد شهرداری دفاع می‌کنند، گفت: این در حالی است که شاهد معوق ماندن حقوق کارگران، افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز و مشکلات دیگر در حوزه مدیریت شهری هستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد شهرداری استعفا مدیریت شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد عملکرد شهرداری مدیریت شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستای امین‌آباد بخش مرکزی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از درآمد خانواده‌های مستأجر برای تأمین مسکن هزینه می‌شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن گام مهمی در راستای حل مشکل مسکن و کمک به معیشت خانواده‌ها است.

فرماندار مشهد از نهضت ملی مسکن به عنوان تدبیر خوب دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان تأیید شده باید بلافاصله پس از واگذاری زمین کار دریافت پروانه و ساخت و ساز را آغاز کنند اظهار کرد: پروانه‌های این واحدهای مسکونی ظرف دو هفته صادر می‌شود و مالکان باید طی مدت یک ماه فونداسیون واحد مسکونی را اجرا کنند.

داوری با بیان اینکه مالکان این واحدها تا ۹۵ مترمربع زیربنا می‌توانند احداث کنند، تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی روستایی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

فرماندار مشهد خدمت به مردم را افتخار دانست و تاکید کرد: باید برای خدمت به این مردم که مقاومت کرده و ایستاده‌اند، شب و روز تلاش کنیم.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نگاه اعتقادی به ظهور منجی گفت: غدیر خم درس آینده نگری و ولایت‌مداری برای ما داشت.

داوری با اشاره به تهاجم و تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: سرمایه اصلی کشور نفت، معدن و … نیست بلکه مردم مقاوم و صبوری هستند که پای کار ایستاده و فشارها را تحمل می‌کنند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مردم ما به تقابل با کفر افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تهاجم و تحریم‌های دشمن به خاطر نگاه اعتقادی ما است و با ظهور یگانه منجی عالم بشریت همه منافع آنها به خطر می‌افتد چراکه حمایت از مظلوم و از بین بردن ظلم و ظالم وعده الهی است.

قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی

بخشدار مرکزی مشهد هم در این مراسم گفت: امروز پانزدهمین هفته از قرعه‌کشی و واگذاری زمین در روستای امین آباد انجام شد.

حسن کاظمی با اشاره به قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی در این مراسم افزود: از این تعداد ۱۷۲ واحد در روستای اسماعیل آباد، ۶۲ واحد در روستای امین آباد و ۱۸ واحد در روستای پایین ده بخش مرکزی احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و آسفالت ۴۵۰۰ مترمربع با صرف ۱۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این روستا است.

کد خبر 6082020

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد