Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره خط هافبک استقلال ممکن است طی روزهای آینده برای تمدید قراردادش به توافق برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی یکی از ستاره هایی است که هواداران استقلال علاقه زیادی به ماندن او دارند. این بازیکن اما یک پیشنهاد خوب از کشور قطر به دستش رسیده و به همین خاطر قصد جدایی کرده است. از این رو فشارهای هواداران به مدیریت باشگاه باعث شده تا سعادتمند و همکارانش هر کاری انجام بدهند تا کریمی را در جمع آبی ها نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود هنوز هیچ مذاکره رودررویی میان کریمی و مدیران استقلال برای تمدید قرارداد صورت نگرفته اما حضور علی کریمی در تمرین روز گذشته آبی پوشان به مساله ماندن او دامن زد. کریمی البته دیروز به هم تیمی هایش هم گفته بود که حاضر به قطر برود و فقط برای حفظ آمادگی اش به تمرین رفته اما اصرارهای استقلالی ها برای ماندن این بازیکن ممکن است به انجام توافق منجر شود.

ستاره خط هافبک آبی ها در پیغامی که به مدیران باشگاه داده خواهان آن شده تا چندروز صبر کنند و او بتواند همه جوانب را بررسی کند و بعد بهترین تصمیم را بگیرد. با این وجود ممکن است طی روزهای آینده کریمی و استقلال برای تمدید قرارداد به توافق برسند و این بازیکن قبل از دیدار با الشرطه عراق راهی قطر شود تا در ترکیب آبی پوشان به میدان برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی استقلال تهران علی کریمی نقل و انتقالات 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست