Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:40:49 GMT

شمس: لیگ برتر فوتسال جذابی پیش‌رو داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۲۸۱۶

شمس: لیگ برتر فوتسال جذابی پیش‌رو داریم

«حسین شمس» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص لیگ برتر فوتسال و اضافه شدن تیم‌های قدرتمند در این فصل، اظهار داشت: به نظر من لیگ بسیار خوبی در این فصل خواهیم دشت. باید از مسوولان تیم کراپ الوند تشکر کرد که با هزینه کردن در این رشته به فوتسال کشور کمک می‌کنند. اگر بودجه فوتسال بیشتر باشد به طور قطع لیگ پویاتری‌ خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر هم مانند فرش‌آرا، سن‌ایچ ساوه و حفاری خوزستان که امسال بهتر از سال‌های گذشته تیم خود را بستند و قصد دارند پرقدرت‌تر در لیگ حاضر شوند.

شمس افزود: در این فصل به دلیل اینکه مربیان جوان هدایت تیم ها را بدست گرفتند، انتظار می‌رود لیگ جذاب‌تری داشته باشیم. «علی افضل» و «وحید شمسایی» که هم‌دوره بودند و جوان‌تر از آن‌ها «محمد کشاورز» و «جواد اصغری‌مقدم» که حالا هر دو سرمربی هستند و این موضوع می‌تواند هیجان لیگ را بالا ببرد.  

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: خوشحال هستم شاگردانم که در گذشته بازیکنان باکیفتی بودند حالا مربی شدند.  به نظر من آن‌ها می‌توانند فوتسال ناب ایرانی را با هدایت تیم‌های خود به نمایش بگذارند. مربیان جوان ریسک‌پذیرتر هستند و این موضوع می‌تواند جذابیت لیگ را دوچندان کند.  

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال، گفت: در شرایط خاصی هستیم و من فکر می‌کنم که مسوولان فوتسال برای این تصمیم بسیار وقت گذاشته و به صورت کارشناسی نحوه برگزاری لیگ را مشخص کردند. این نحوه برگزاری به ناچار یک تجربه جدیدی است و به نظر من کیفیت لیگ به این صورت جالب خواهد شد.

 پیشکسوت فوتسال در خصوص برگزار نشدن دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی، بیان داشت: در هیچ جای دنیا دیدار تدارکاتی برای تیم‌های ملی فوتسال برگزار نمی‌شود و همه تیم‌ها بدون انجام بازی‌های دوستانه روانه مسابقات می‌شوند. اگر شرایط درست شود تیم ما هم با تیم‌های مختلف دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد،  هم مجبور هستیم با اتکا به لیگ قوی که داریم به جام ملت‌های آسیا برویم.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا حسین شمس علی افضل وحید شمسایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا حسین شمس علی افضل وحید شمسایی لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز اختصاصی ایرنا حسین شمس علی افضل وحید شمسایی اخبار کنکور لیگ برتر فوتسال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود