Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:16:40 GMT

فعالیت بوفه‌های مدارس فعلا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۰۲۴

فعالیت بوفه‌های مدارس فعلا ممنوع است

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت بوفه‌ها و پایگاه‌های تغذیه مدارس حتی در مناطق سفید و زرد علاوه بر مناطق نارنجی و قرمز، فعلا ممنوع است.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکنون با توجه به اینکه فعالیت مدارس به صورت حضوری و غیرحضوری است، بوفه‌های مدارس تعطیل هستند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و طبق دستورالعمل بهداشتی ابلاغ شده، دانش‌آموزان خوراکی و مواد غذایی همراه خود داشته باشند چراکه فعالیت بوفه‌ها و پایگاه‌های تغذیه مدارس حتی در مناطق سفید و زرد، علاوه بر مناطق نارنجی و قرمز، فعلا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: در خصوص آغاز، نحوه فعالیت بوفه‌ها و ارائه خوراکی به دانش‌آموزان منتظر شیوه‌نامه ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بوفه مدارس فعالیت بوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را به رضا مراد صحرایی، ابلاغ کرد.

این قانون در نشست علنی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود.

بر اساس این قانون، شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرجع سیاست‌گذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، تعیین شده است. همچنین، وزرات آموزش و پرورش، مکلف به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی شده است و این مراکز باید همه فعالیت‌های خود، اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تعداد کارکنان و دانش‌آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن و هزینه‌ها را در این سامانه، اعلام و وزارت آموزش و پرورش، آن را بررسی و ارزیابی کند. این سامانه به سامانه سازمان تأمین اجتماعی، متصل و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به‌طور برخط، پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • نواخته شدن «زنگ ظفر» ‌در مدارس خوزستان در حمایت از حمله «وعده صادق»