Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۴۸.۲ درصدی جابجایی مسافر بین شهری استان بعلت کرونا طی پنج ماهه امسال خبر داد.

«عابد محمدی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: بیش از ۲۳۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در پنج ماهه امسال در قالب ۵۷ هزار سفر جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در این مدت کاهش ۴۸.۲ درصدی جابجایی مسافران را در استان نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین سهم جابجایی مسافرین استان طی این مدت را مربوط به خودروهای سواری ۷۰درصد دانست و خاطرنشان کرد: سهم اتوبوس‌ها از جابجایی مسافرین برون شهری ۲۵ درصد و و سهم مینی بوس‌ها ۵ درصد بوده است.

محمدی با بیان اینکه ۹۰۰ دستگاه خودروی سواری ناوگان حمل و نقل برون شهری در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ دستگاه خودرو فعالیت دارند، تصریح کرد: همچنین۸۰ دستگاه دستگاه اتوبوس در استان داریم که از این تعداد ۶۰ دستگاه فعال هستند و ۱۵ دستگاه مینی بوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این تعداد خوردو سبک و سنگین در قالب ۴۰ شرکت تعاونی مسافری سواری، اتوبوس و مینی بوس فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد راهداری و حمل ونقل جاده ای مسافر کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد برون شهری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مسعود حقیقت افزود: این سامانه شدید بارشی از صبح سه شنبه بیست و هشتم فروردین درنیمه جنوبی استان به ویژه شهرستان‌های لامرد، لارستان، گراش، اوز، خُنج و زرین دشت فعال می‌شود و تا اواخر وقت همین روز ادامه دارد.
وی ادامه داد: اثر مخاطره همچون بالا آمدن ناگهانی آب سطح رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، احتمال سرریز شدن برخی سدها، احتمال انسداد راه ها، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، باغی، زراعی، احتمال خسارت به برخی زیر ساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و ... وجود دارد.
حقیقت بیان کرد:‌آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، عدم توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌های درون و برون شهری، اجتناب از سفر‌های برون شهری، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها توصیه می‌شود.
‌هوا شناسی فارس بیست و پنجم فروردین ماه در اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به فعالیت سامانه بارشی از دوشبه ۲۷ فروردین تا چهارشنبه همین ماه در مناطق جنوبی و شرقی استان هشدار داده بود.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم حاصل تصادفات تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌ها در طرح نوروزی استان مرکزی
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • جابجایی بیش بیش از یک میلیون مسافر از زنجان به مناطق مختلف کشور
  • اقدامات توسعه‌ای شبکه مترو، باید به بهبود کیفیت جابجایی مسافران منجر شود
  • روشن شدن ۱۹ هزار نقطه تاریک در معابر کهگیلویه و بویراحمد