Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها و اجناس اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که وزارتخانه بدون وزیر صمت در قضیه گرانی‌ها هیچگونه نظارتی ندارد قیمت ها هر روز در حال اوج گرفتن است.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها شوکه عجیبی به مردم وارد کرده است، افزود: روزانه شاهد این هستیم که قیمت برخی از خودروها ۱۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد و این افزایش قیمت خودروهایی که تولید داخل هم هستند نارضایتی شدیدی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت صنعت و معدن باید جلوی قیمت‌های افسار گسیخته خودرو را بگیرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره بازار سرمایه نیز با اشاره به توضیحات هفته گذشته قالیباف اصل در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: درباره شاخص بورس و دغدغه‌های مردم در این جلسه توضیحاتی از سوی رئیس سازمان بورس ارائه شد و ما نمایندگان نیز سعی کردیم صدای مردم باشیم.

نماینده مرودشت در مجلس با تاکید بر این جمله که شاهد نوعی وادادگی و رها شدگی در بازار سرمایه هستیم، گفت: حقوقی‌ها و کارگزاران بزرگ و سهامداران عمده که در بورس سودهای کلانی کرده‌اند، باید به بورس برگردند و سهامشان را عرضه کنند تا بورس زنده بماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت اندکی بالا رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  بهای معاملات نفت برنت با ۲۷ سنت افزایش، به ۸۷ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۶ سنت افزایش، به ۸۲ دلار و ۱۶ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص روز گذشته تحت تاثیر نشانه‌های عدم تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و مختل شدن عرضه نفت این منطقه، ۲۹ سنت کاهش یافتند.
سوگاندها ساچدوا، موسس شرکت تحقیقاتی اس‌اس‌ولث استریت، در این باره گفت: کاهش نرخ اضافی ریسک ژئوپلیتیکی، به قیمت نفت ضربه زده، زیرا عرضه دچار اختلال قابل توجهی نشده است. اما چشم انداز ژئوپلیتیکی همچنان در جهت قیمت نفت، مهم مانده است. تحلیلگران گروه بانکی ANZ، نظر مشابهی را منعکس کردند.
سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند و آمار هزینه مصرفی شخصی در مارس که معیار مورد نظر فدرال رزرو برای ارزیابی تورم است، اواخر هفته جاری منتشر می‌شود و برای ارزیابی مسیر سیاست پولی، به دقت دنبال خواهد شد.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، در حالی که ذخایر محصولات نفتی احتمالا کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید