Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، بیست و سوم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

انتشار لیست قرارداد بازیکنان استقلال / اختصاصی طرفداری

با تمدید قرارداد محمد دانشگر، حالا علی کریمی تنها بازیکن ایرانی استقلال است که هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده اما در عوض استقلال موفق به حفظ سایر مهره های خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز معلوم نیست باشگاه با چه ارقام و اعدادی اقدام به جذب یا حفظ بازیکن کرده اما مرور لیست فصل قبل استقلال در این مقطع خالی از لطف نیست. رسانه طرفداری برای شفاف سازی قرارداد بازیکنان ایرانی این تیم در فصل گذشته را منتشر می کند. این لیست نشان می دهد استقلال در لیگ نوزدهم تیم چندان گرانی نبود اما در لیگ بیستم؟

محمد دانشگر قرارداد خود با استقلال را تمدید کرد / رسمی

محمد دانشگر در جمع آبی پوشان ماندنی شد.

به گزارش طرفداری، طی چند روز اخیر احمد سعادتمند قرارداد برخی از بازیکنان استقلال را تمدید کرد تا آن ها آبی پوشان را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند. با این حال محمد دانشگر یکی از بازیکنانی بود که قراردادش تمدید نشده بود.

مدافع استقلال امروز در هتل محل مذاکرات استقلالی ها حضور پیدا کرده و پس از جلسه با احمد سعادتمند، برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

محمد دانشگر قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

جزئیات نامه وکیل برانکو به فیفا؛ دیگر به پرسپولیس مهلت نمی دهیم

مسئولان پرسپولیس مدعی هستند که در خصوص شکایت برانکو ایوانکوویچ، خطر محرومیت باشگاه را تهدید نمی کند. اما شواهد حاکی از آن است که با آغاز هفته کاری فیفا در روز دوشنبه، نامه محرومیت حداقل موقت از پنجره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس ارسال می شود.

سازمان لیگ سه روز پیش با بازگشت استراماچونی مخالفت کرده بود! / عکس

حال که یوسف دانشیار و فدریکو پاستورلو ادعا کرده اند استقلال هیچ اقدامی برای مذاکره با استراماچونی نکرده، باشگاه استقلال از طریق یک خبرگزاری، نامه نگاری اش با سازمان لیگ را منتشر کرده تا اعلام کند سازمان لیگ نمی گذارد آنها استراماچونی را برگردانند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، باشگاه استقلال در راستای بازگرداندن آندره استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی این باشگاه درخواست کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال کرد که سازمان لیگ به صورت رسمی پاسخ منفی خود را به این باشگاه ارائه داد.

لیورپول 4-3 لیدز یونایتد؛ پیروزی سخت قهرمان مقابل تیم جذاب بیلسا فولام 0-3 آرسنال؛ توپِ پر توپچی ها در گام نخست نورنبرگ 0-3 لایپزیش؛ شروع مقتدرانه فصل در دی اف بی پوکال

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 12 سپتامبر 2020

رسمی؛ مارکو بناسی به هلاس ورونا پیوست

مارکو بناسی هافبک 26 ساله فیورنتینا طی انتقالی قرضی به هلاس ورونا پیوست. 

رسمی؛ سیپرین تاتاروشانو به میلان پیوست

سیپرین تاتاروشانو سنگربان رومانیایی باشگاه لیون به میلان پیوست.

رسمی؛ آنته ربیچ قراردادش را با میلان دائمی کرد

آنته ربیچ مهاجم 26 ساله و کروات باشگاه میلان که به صورت قرضی از آینتراخت فرانکفورت به این تیم پیوسته بود، قراردادش با این تیم به صورت دائمی تمدید شد.

غیر رسمی؛ امیلیانو مارتینز به استون ویلا پیوست

امیلیانو مارتینز دروازه بان 28 ساله آرژانتینی با مصدومیت برند لنو در مقاطع پایانی فصل، توانست دروازه بان فیکس آرسنال شود و نمایش های مطمئنی ارائه داد. به نقل از جان پرسی از تلگراف، امیلیانو مارتینز که در پیروزی 3-0 آرسنال مقابل فولام در هفته اول لیگ برتر انگلیس حتی روی نیمکت هم نبود، در حال سپری کردن تست پزشکی استون ویلا است.

تیموتی فوسو منساه در صورت دریافت پیشنهادی مناسب فروخته می شود

تیموتی فوسو منساه مدافع راست 22 ساله و هلندی باشگاه منچستریونایتد در فصل گذشته در اکثر بازی های این تیم غایب بوده است. به نقل از اتلتیک، تیموتی فوسو منساه، فولبک هلندی شیاطین سرخ می تواند در تابستان جاری از این تیم جدا شود. سران منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، منساه را به فروش خواهند رساند.

ساموئل اومتیتی قصد جدایی از بارسلونا را ندارد

ساموئل اومتیتی مدافع میانی و فرانسوی باشگاه بارسلونا طی دو فصل اخیر به دلیل مصدومیت در بیشتر بازی های این تیم غایب بوده است و سران این باشگاه به دنبال فروش او هستند. به نقل از foot01، اخیرا شایعاتی راجع به علاقه لیون به جذب ساموئل اومیتیتی مطرح شده بود.

بارسلونا علاقه مند به جذب ژول کونده

بارسلونا با توجه به مصدومیت های متوالی ساموئل اومتیتی، دیگر روی او حساب نمی کند و جذب یک مدافع جدید را هدف قرار داده است. هدف اول بارسلونا جذب اریک گارسیا است اما بنا به دلایلی، انتقال این مدافع منچسترسیتی به بارسا پیچیده شده است. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا تحت تاثیر عملکرد ژول کونده مدافع 21 ساله فرانسوی سویا در فینال لیگ اروپا قرار گرفت و وضعیت جذب او در آینده را دنبال می کند.

سویا در آستانه جذب مارکوس آکونیا

سویا تصمیم خود در خصوص جذب مدافع چپ را گرفته و آن ها سرخیو رگیلون از رئال مادرید را نخواهند خرید. به نقل از فابریتزیو رومانو، سویا در آستانه جذب مارکوس آکونیا مدافع چپ 28 ساله اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی آرژانتین قرار دارد و به زودی سویا این انتقال را نهایی می کند.

پیشنهاد تاتنهام برای آندره آ بلوتی رد شد

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پیشنهاد قرضی و با حق خرید تاتنهام به ارزش 50 میلیون یورو برای آندره آ بلوتی توسط تورینو رد شده است.

تاتنهام در پی جذب تروی دینی

به نقل از اسکای، تروی دینی مهاجم 32 ساله و انگلیسی باشگاه واتفورد مورد توجه سران باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.

پارما در پی جذب چهار بازیکن از یوونتوس

پارما با یوونتوس در تماس است تا در صورت امکان، بازیکنانی از این تیم جذب کند. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، جلسه مهمی طی ساعات گذشته میان پارما و یوونتوس برگزار شد و موضوع بحث، انتقال قرضی هانس نیکولوزی کاویلیا و فلیکس کوریا، دو بازیکن جوان یوونتوس به پارما بود. باشگاه پارما در خصوص مارکو پیاتسا و لوکا پلگرینی، دو بازیکن دیگر یوونتوس نیز اطلاعات خواسته اما در حال حاضر مذاکرات بر سر این دو بازیکن خیلی جدی نشده است و تمرکز پارما، روی جذب قرضی هانس نیکولوزی و فلیکس کوریا است.

اولیویه ژیرو گزینه آلترناتیو یوونتوس در صورت ناکامی در راه جذب لوئیس سوارز

یوونتوس در تلاش است یک مهاجم مطرح به خدمت گیرد. آن ها در تلاش هستند لوییس سوارز، مهاجم 33 ساله بارسلونا را به خدمت گیرند و سوارز با توجه به توافقش با یوونتوس، به زودی جهت گرفتن پاسپورت ایتالیا اقدام می کند اما ممکن است این امر به طول بیانجامد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از منتفی شدن انتقال ادین ژکو به یوونتوس در پی لغو انتقال آرکادیوش میلیک به آاس رم، اولیویه ژیرو مهاجم چلسی گزینه آلترناتیو سوارز برای یوونتوس است.

پاسخ مثبت انگولو کانته به اینتر

انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی در دسترس بودن خود برای انتقال به اینتر را اعلام کرده است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، با وجود اینکه فرانک لمپارد روز گذشته گفت نمی خواهد انگولو کانته را از دست بدهد اما این هافبک فرانسوی می تواند چلسی را ترک کند. کانته به اینتر پاسخ مثبت داده و حاضر است به این تیم بیاید زیرا در لندن این احساس را دارد که در مرکز پروژه آبی ها قرار ندارد و در عوض زیر نظر کونته می تواند در مرکز پروژه باشد.

مارکوس آلونسو مورد توجه اینتر قرار گرفته است

به نقل از آنجلو مانجیانته، اینتر به تقویت ترکیب خود در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد. پس از جذب الکساندر کولاروف، همچنان ممکن است تغییراتی در سمت چپ خط دفاعی نراتزوری ایجاد شود. در صورت خروج دالبرت از اینتر، آنتونیو کونته خواهان جذب مارکوس آلونسو از چلسی است.

وست هم برای فروش دکلان رایس 80 میلیون پوند می خواهد

دکلان رایس هافبک دفاعی 21 ساله و انگلیسی باشگاه وست هم اولویت اصلی سران چلسی پس از نهایی شدن انتقال ادوارد مندی است. به نقل از اتلتیک، وست هم برای فروش دکلان رایس، هافبک دفاعی جوان خود خواهان 80 میلیون پوند است.

جنگیز اوندر مورد توجه کالیاری قرار گرفته است

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کالیاری در بازار نقل و انتقالات تابستان 2020 فعال ظاهر شده است. پس از رسمی شدن چند خرید، کالیاری به دنبال جذب بازیکنان مشهوری است. تیم اوزه بیو دی فرانچسکو درحالیکه به دنبال نهایی کردن انتقال دیگو گودین و فدریکو فازیو برای تقویت خط دفاعی است، وضعیت جنگیز اوندر را هم زیر نظر دارد.

فیورنتینا در پی جذب کیتا بالده

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، فیورنتینا به جذب کیتا بالده وینگر موناکو علاقه مند است و این انتقال شاید به صورت قرضی انجام شود.

آرکادیوش میلیک خواهان ادامه حضور در ناپولی

آرکادیوش میلیک مهاجم 26 ساله لهستانی قراردادش با ناپولی در تابستان 2021 به پایان می رسد و حاضر به تمدید قرارداد نیست. ناپولی برای جلوگیری از جدایی آزاد میلیک، او را در لیست فروش گذاشته و این بازیکن در بازی دوستانه ناپولی و پسکارا که جمعه شب برگزار شد، غایب بود. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، میلیک با وجود خط خوردن از لیست ناپولی، می خواهد در این تیم بماند. میلیک به مدیران این تیم اعلام کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند و نامش از لیست فروش خارج شود چون با توجه به عدم توافق با سایر باشگاه ها، مقصد بهتری نسبت به ناپولی پیدا نکرده است.

صبحانه ورزشی 1399/6/23؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی خواهران منصوریان پس از تمرین ساکت الهامی در کنار فریدون آسرایی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی کریم بنزما در تعطیلات یوسین بولت:
به خانواده بزرگ پوما خوش آمدی نیمار صبحانه ورزشی 99/6/23؛ بسته ویدیویی صبح یکشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی محمد دانشگر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس

قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان خصوصی سازی  در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

 سهام استقلال قرار است سه شنبه 21 فروردین ماه واگذار شود.

 سهام پرسپولیس هم در تاریخ شنبه 11 فروردین ماه واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه