Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۸ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۵۲۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۹۲۴ هزار و ۵۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۱۲ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک، آفریقای جنوبی، اسپانیا و آرژانتین در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران هم‌اکنون در جایگاه دوازدهم این جدول قرار دارد.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌ است.

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، از مجموع ۲۸ میلیون بیمار کرونایی در جهان بیشتر از ۱۵ میلیون ابتلا فقط در سه کشور آمریکا، هند و برزیل ثبت شده است.

وزارت بهداشت برزیل عصر شنبه اعلام کرد  شمار قربانیان کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۴ نفر افزایش یافت. این در حالی است که شمار مبتلایان به این ویروس در این مدت ۳۳ هزار و ۴۲۳ نفر افزایش یافت. با این حساب، موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در برزیل به ۱۳۱ هزار و ۲۱۰ نفر و شمار مبتلایان به ۴ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

برزیل از نظر شمار مبتلایان به کرونا در جهان بعد از آمریکا و هند سوم است و از نظر آمار قربانیان این بیماری بعد از آمریکا در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا شیوع کرونا در آمریکا کرونا در اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم

چین به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی جایگاه آمریکا را در زمینه قدرت اول اقتصادی دنیا خواهد گرفت. اما در مقابل، آمریکا بدهی زیادی دارد و زندگی مردم این کشور رو به پسرفت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)