Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:12:56 GMT

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۸۷۰

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان موظفند پیشگیری و روند مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا شهرداران، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری، همراهی و کمک کنند.

عباسی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر‌ها و روستا‌ها چهره عمومی شهری و روستایی را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

او ادامه داد: از شهروندان چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود به متکدیان و معتادان متجاهر موجود در خیابان‌ها و معبر‌های شهر‌ها و روستا‌ها کمک نکنند.

عباسی گفت: تقویت و توجه به حوزه ورزش بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی نقش مستقیم در مقابله با مواد مخدر دارد.

او افزود: اعتبار لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از ردیف‌های بودجه‌ای جدید امسال و یا اعتبارات سال آینده اختصاص می‌یابد.

عباسی اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید مزارع شناسایی شده کشت غیرمجاز شاهدانه را در سطح استان منهدم کند.

او ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش، مدیران ادارات و مراکز آموزشی دانشگاهی باید نسبت به بروز مقوله اعتیاد در بین دانش‌آموزان، کارمندان و دانشجویان حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و موضوعات را با دقت رصد کنند، دانش‌آموزان در معرض خطر قرار دارند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر پایگاه های مقاومت بسیج چهارمحال و بختیاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر