Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یکی از بزرگترین بیمارستان‌ها در جنوب غرب کشور است که استارت ساختن به صورت جدی در دولت نهم زده شد.

در ابتدای امر همه به دولت خرده می‌گرفتند که دلیل ساخت چنین بیمارستانی در شهر کوچک یاسوج چیست و دولت به دنبال کار نمایشی در استان است که چنین سازه عظیمی را در شهری با جمعیت کم در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانمایی بیمارستان و اقدام دولت نهم حتی دوستان و همفکران دولت را در استان به فکر واداشته بود که دولت با چه هدفی به فکر ساخت این بیمارستان است.

بیمارستان 284 تختخوابی شهید دکتر قربانعلی جلیل همچنان در غربت و کم توجهی قرار داشت تا اینکه شیوع بیماری کرونا به یک مرتبه از یک بیمارستان اضافه و کم مصرف به عنوان مرکز درمانی بیماران کرونایی به مهم ترین مرکز درمانی استان تبدیل شد و از این جا بود که مردم استان اقدام دولت نهم و دهم را در ساخت این بیمارستان تحسین کردند و آینده‌نگری گذشتگان را ستودند.

به گزارش فارس در حال حاضر بیمارستان دکتر جلیل یاسوج به مرکز نگهداری و بستری بیماران کرونایی در کل استان تبدیل شده و مردم با دیده احترام از کنار این بیمارستان عبور می کنند و البته آینده نگری سازندگان این مرکز بزرگ درمانی را به خوبی قدر می‌دانند.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با ۲۹۴ تختخواب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان به ۲ دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) مجهز بوده و سایر تجهیزات درمانی و تأسیساتی آن مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا خریداری شده و در مجموع یکی از مجهزترین بیمارستان‌های جنوب کشور است.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان یاسوج دولت درمانی شهید دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد