Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی از اجرای طرح «خانه مهر» به همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) گلستان در مناطق زلزله زده رامیان خبر داد.

«علی رسولی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پس از وقوع زلزله در رامیان برنامه هایی در دستور کار قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان قرار گرفت و گروه های جهادی و مؤسسات خیریه ما از همان روزهای نخست برای کمک به زلزله زدگان وارد منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) گلستان، اعزام گروه های فرهنگی به مناطق زلزله زده را از دیگر اقدامات قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان برشمرد و یادآور شد: برگزاری بازی های بومی و محلی و کلاس های تقویتی و آموزشی برای دانش آموزان از جمله اقدامات گروه های فرهنگی در مناطق زلزله زده است.

 

وی از اجرای طرح «خانه مهر» در مناطق زلزله زده رامیان خبر داد و یادآور شد: تیم های روانشناسی ما در قالب طرح خانه مهر در مناطق زلزله زده رامیان حاضر شدند و به مردم خدمات روانشناسی ارائه می کنند.

 

رسولی افزود: در حال حاضر 6 تیم جهادی همکار قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده رامیان هستند.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) استان گلستان، از راه اندازی آشپزخانه سیار برای پخت غذای گرم در مناطق زلزله زده رامیان خبر داد و ابراز داشت: گروه های جهادی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ غذای گرم را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی از راه اندازی قرارگاه مردمی در روستای زلزله زده «قورچای» رامیان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی نهادهای خدمت رسان اعم از هلال احمر، دهیاری و شورای اسلامی روستا، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، شبکه جوانان رضوی آستان قدس و ستاد نماز جمعه شهرستان رامیان ذیل این قرارگاه مردمی به صورت منظم و شبکه ای به زلزله زدگان خدمات ارائه می کنند.

 

رسولی ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و گروه های مردمی و جهادی مشکلات مردم زلزله زده رامیان در اسرع وقت برطرف شود و افزود: خدمات قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) استان گلستان تا آرام شدن وضعیت در مناطق زلزله زده ادامه دارد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق زلزله زده رامیان زلزله رامیان قرارگاه مردمی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مناطق زلزله زده رامیان امام رحمه الله علیه رامیان خبر خانه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان