Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی، با آنها درگیر شد.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، در پی تلاش معترضان برای برچیدن موانع پلیس و عبور از آنها برای نزدیک شدن به اقامتگاه نتانیاهو، نیروهای امنیتی چند بار با آنها درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر این اساس، پلیس قدس اشغالی با ادعای اینکه تظاهرات‌کنندگان نه تنها آرامش عمومی را برهم زده بلکه اعمال خرابکارانه انجام می‌دادند، حداقل ۹ نفر از آنها را بازداشت کرد.   این سیزدهمین هفته پیاپی بود که چند هزار نفر از معترضان به عملکرد نتانیاهو، با تجمع مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی خواستار استعفای شدند. پلیس اسرائیل شمار معترضان را حداقل ۲۵ هزار نفر برآورد کرده است.   تظاهرات‌کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته‌هایی از جمله «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister)، «او را زندانی کنید» و «بازی به پایان رسیده» به اتهامات فساد نتانیاهو اعتراض و بر لزوم استعفای وی تاکید کردند.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تظاهرات ضد نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

مخالفان و معترضان به سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز را هم در خیابان‌های فلسطین اشغالی به ویژه در تل‌آویو علیه وی شعار می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، در دویستمین روز از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) خانواده اسرای صهیونیست و شمار زیادی از معترضین به سیاست‌های نتانیاهو و اعضای ائتلافش با دستانی خونین در میدان پیما در تل‌آویو تجمع کردند.

به گزارش این رسانه‌ها شماری از اعضای خانواده اسرای صهیونیست به همراه ده‌ها نفر از معترضین صبح امروز سه شنبه در این میدان تجمع کرده و دستان خود را به که رنگ قرمز آغشته شده است را به نشان دستان خونی رهبران رژیم صهیونیستی به معرض نمایش  گذاشتند.

این افراد بار دیگر اعلام کردند از کابینه اسرائیل می‌خواهند تا اسرای موجود در غزه را زنده بازگرداند نه اینکه آنها آنان را در تابوت تحویل بگیرند.

در همین راستا ستاد برگزاری اعتراضات در شهر حیفا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، 200 روز از بزرگترین فاجعه‌ای که اسرائیل در تاریخ خود دیده است می‌گذرد، 200 روز است که همه ما قادر به نفس کشیدن نیستیم، از اینرو جایی برای گرامی داشت و جشن گرفتن این مناسبت وجود ندارد، پس امشب گرد هم آمده و خواهان آزادی فوری اسرا خواهیم شد.

لازم به ذکر است دیروز خیابان های اطراف محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه شاهد یکی از بزرگترین تجمع های اعتراض آمیز بود که در آن معترضین با ایجاد آتش سوزی در خیابان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های وی ابراز داشتند.

آمار وحشتناک از 200 روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزهروز200 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به شهر اشغالی «عکا»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسراییلی دردانشگاه تگزاس/بازداشت۲۰دانشجو
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»