Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس تا ۱۵ مهر برای روان سازی تردد دانش آموزان به ویژه مدارس نوبت صبح آماده باش است و تدابیر پلیس درباره مدارس پس از این تاریخ بر اساس تصمیم گیری ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اولین روز بازگشایی مدارس ترافیک شهری در سطح استان آرام و روان بود، اظهار کرد: روز گذشته مشکلی از نظر ترددها و ترافیک مشاهده نشد؛ البته شاید این آرامش به این دلیل بوده که بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را به خاطر کرونا به مدرسه نفرستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر آمادگی کامل پلیس راهور در پوشش ترافیکی و روان سازی معابر به ویژه در محل‌های تردد دانش آموزان تاکید کرد و افزود: پلیس راهور تا ۱۵ مهرماه برای روان سازی تردد دانش آموزان به ویژه مدارس نوبت صبح آماده باش است و تدابیر پلیس در خصوص مدارس پس از ۱۵ مهر، بر اساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

سرهنگ محمدی به لزوم ساماندهی سرویس مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تصمیم بر برگزاری حضوری مدارس باشد به جهت رفع نگرانی والدین نیاز است که سرویس مدارس ساماندهی شود و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص خودروهای پلاک مخدوش و وسایل نقلیه دارای پلاک ناخوانا گفت: در سطح شهر تردد خودروهایی را شاهد هستیم که پلاک آنها به دلیل آفتاب سوختگی ناخوانا شده است؛ جنس این پلاک‌ها اشکال داشته است با وجود این در یک بازه زمانی در گذشته نه چندان دور برخی مردم این پلاک‌ها را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تردد با وسیله نقلیه دارای پلاک سوخته، ناخوانا، غیرمجاز و مخدوش برابر قانون ممنوع است، اظهار کرد: مالکانی که پلاک خودرو آنها به دلیل آفتاب سوختگی دچار نقص شده است با مراجعه به مراکز تعویض پلاک می‌توانند بدون هزینه پلاک رایگان دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: مالکان سایر وسایل نقلیه که پلاک آنها به دلایل دیگر ناخوانا شده است نیز موظف هستند با هزینه خود پلاک را تعویض کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر اینکه مراجعه همه مالکان دارای وسیله نقلیه با پلاک ناخوانا اعم از پلاک‌های آفتاب سوخته یا دچار نقص فیزیکی برای تعویض پلاک ضروری است، گفت: پلیس با مالکان وسایل نقلیه دارای پلاک ناخوانا برخورد می‌کند.

کد خبر 443947

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان تعویض پلاک بازگشایی مدارس ترافيک ویروس کرونا پلاک خودرو پلاک ناخوانا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانش آموزان پلیس راهور روان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، تاکید کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

وی افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

کد خبر 6084987

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳