Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:37:49 GMT

برپایی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی در شهر جدید پردیس 

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۵۸۰

برپایی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی در شهر جدید پردیس 

روح الله عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی با همت اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید پردیس و همکاری اداره اطلاعات، شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، دفتر امام جمعه و شرکت عمران شهر جدید پردیس برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۴ شهریور ماه تا چهارم مهر ماه امسال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه در محل نمایشگاه جلوه های عاشورایی واقع در شهر جدید پردیس، فاز ۱۱، خیابان فرهنگ، تقاطع خیابان هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران خاطر نشان کرد: این نمایشگاه دارای ۲۵ غرفه بوده که شامل غرفه‌های بصیرتی، علمی، پاسخگویی به شبهات عاشورا و واقعه کربلا، پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه مهد هدایت، غرفه‌های عرضه محصولات عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی و هنری است.

وی عنوان کرد: بازدیدکنندگان در استان تهران و شهرستان‌های همجوار شهر جدید پردیس می‌توانند از  این نمایشگاه بازدید کنند و امیدوارم مورد استقبال و توجه همگان قرار گیرد.

عبداللهی گفت: در صورتی که هیئت مذهبی یا مساجد تمایل به حضور و بازدید از این نمایشگاه را داشته باشند وسیله نقلیه برای آنها از سوی ستاد برگزاری این نمایشگاه مهیا است و متقاضیان با شماره ۰۹۱۹۳۶۹۵۰۲۲ بابت هماهنگی وسیله نقلیه تماس بگیرند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد اما ساکنان آن پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

برچسب‌ها ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی عاشورا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی عاشورا اخبار کنکور شهر جدید پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود