Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@17:26:12 GMT

نوری، عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی غواصی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۶۷۶

خبرگزاری میزان-ایلخان نوری درحالی به عضویت کمیته فنی فدراسیون جهانی غواصی CMAS درآمد که پیش از این نیز سه کرسی بین‌المللی را کسب کرده بود.

خبرگزاری میزان - با تصویب و تایید هیئت رییسه فدراسیون جهانی غواصی CMAS، رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران به عنوان عضو کمیته فنی این فدراسیون انتخاب شد. این ششمین کرسی بین‌المللی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران است که کسب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سیدمصطفی میرسلیم به عنوان «حامی نجات‌غریق جهان» و مریم صاحب‌زمانی عضو کمیته «نجات» فدراسیون جهانی را در اختیار داشتند. ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران نیز طی چند سال گذشته موفق به کسب ۴ کرسی بین‌المللی برای کشور شده است.

رییس کمیته «ورزش برای همه» فدراسیون جهانی نجات‌غریق، عضویت در کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق، مشاور نورمن فارمر رییس آسیا و اقیانوسیه در توسعه نجات‌غریق و عضویت در کمیته فنی فدراسیون جهانی غواصی CMAS، چهار کرسی بین‌المللی ایلخان نوری بوده است.

بیشتر بخوانید: سهرابیان: در چند سال گذشته ورزش کشور پویاتر شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: ایلخان نوری فدراسیون نجات غریق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق ایلخان نوری فدراسیون نجات غریق فدراسیون جهانی غواصی فدراسیون نجات غریق کرسی بین المللی ایلخان نوری نجات غریق کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سعید تابش‌نیا در خصوص نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در این نشست ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد، نفرات داخلی هم سرشناس بوده و همه از آنها شناخت کاملی دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را خواهیم داشت تا کمیته فنی نظر خود را در خصوص نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیات‌ رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه ۲ مربی سرشناس لیگ برتری هم در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به این که لیگ در حال برگزاری است فعلا در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم،‌ اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آنها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی بحث و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات صورت پذیرفته تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطر نشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمامی پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل است و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • روز جهانی زمین پاک؛ مشارکت مردمی در نجات زمین از پلاستیک
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی