Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی یزدی خواه در جلسه شورای اداری با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش کهریزک با اشاره به ششمین جلسه حضور نمایندگان در شهرستان ری اظهار داشت: در مورد طرح هادی کارگروهی تشکیل شده و سعی داریم تا مشکلات مردم عزیز استان را به انحای مختلف پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سید علی یزدی خواه با اشاره به آمادگی نمایندگان برای پیگیری مشکلات افزود: بخشی از مشکلات مطرح شده را در جلسه با شهردار تهران مطرح کردیم، همچنین لازم است که جانمایی برای آرامستانی علاوه بر بهشت زهرا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس عنوان کرد: موضوع روان آب ها، انتقال زندانیان و غیره نیز با شهردار مطرح شده و ری نباید تاوان همجواری با پایتخت را به دوش بکشد، یا موضوع دفن زباله که روزانه ۸ هزا تن دفن می شود که طی ۲۵ سال بیش از ۱۰۰ میلیون تن زباله دفن شده و منطقه را آلوده کرده، ضمن اینکه حضور معتادان متجاهر و اتباع نیز به این واسطه در منطقه زیاد شده است.

یزدی خواه سپس گفت: مردم این منطقه تمام طول سال بوی نامطبوع ناشی از آرادکوه را استنشاق می کنند ولی یک روز که بوی آن به سمت پایتخت می رود، صداها بلند می شود.

وی همچنین تصریح کرد: ضایعات صنعتی و باراندازها در ری فرصت است البته در صورتی که ساماندهی شود، به علاوه حق آبه ری نیز باید تامین شود، همچنین موضوع بیمارستان هاشمی نژاد و تحقق نیت واقف نیز باید به سرانجام برسد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به ضرورت اشتغالزایی در سطح شهرستان افزود: در حوزه های تولید باید کمک صورت گیرد تا تولید رونق پیدا کند، در این زمینه در مجلس پیگیر آیین نامه های مرتبط هستیم، به علاوه فرصت های بی بدیلی برای اشتغال در بخش کهریزک وجود دارد که باید به درستی از این ظرفیت ها بهره بگیریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی