Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بیانیه آورده است: همه رژیم‌های حاکم عربی که برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می‌کنند، بخوبی می‌دانند که این سازش، برخلاف خواست شریعت الهی و خواست ملت‌های امت اسلامی است و به مثابه برآورده ساختن خواست آمریکا و اسرائیل و همسویی با اراده آنها بوده و این در حالی است که از زیان‌های بسیار آن برای این امت و از دشمنی اسرائیل و آمریکا با امت آگاه هستند.

در بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: نظام‌های حاکم هرگز میلی به عدالت با ملت‌ها ندارند و می‌خواهند سلطه خود را به طور کامل اعمال و هر امتیاز و فرصتی را به دست آورند. آنها سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل را که در تناقض با منافع امت اسلامی و دین مبین اسلام است، راهی برای سلطه‌گری بیشتر بر ملت‌ها و سرکوب آنها می‌دانند.

آیت الله عیسی قاسم در این بیانیه آورده است:  رژیم‌هایی که اراده و خواست آنها بر خلاف اراده ملت‌ها است و قصد دارند داشته‌های کشورها را به دست بگیرند و سلطه مطلقه بر مردم داشته باشند و تفکر آنها را ساقط کنند، راهی ندارند جز اینکه کسانی را که زیر سلطه خود هستند، تضعیف کنند؛ وجود آنها را به حاشیه ببرند، ذلت را بر آنها تحمیل کنند و بین آنها تفرقه ایجاد کرده و هرآنچه را که باعث نهضت آنها شود، تعقیب کنند و از بین ببرند.

وی افزوده است: ملت‌های امت اسلامی اگر می‌خواهند خودساخته و باارزش باشند، نباید از سیاست‌های کشور خود غافل شوند و باید اراده و خواست آنها در امور کشور و در سیاست‌های داخلی و خارجی محترم شمرده شود.

این بیانیه می‌افزاید: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر که به نظر ملت‌های اسلامی و عربی مردود است، حتماً در آینده نزدیک ساقط خواهد شد.

در پایان بیانیه رهبر شیعیان بحرین، آمده است، دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق سازش با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ آن افتاده و می‌افتند، دلیل آن، شکاف بسیار عظیم بین حاکمان و مردم در تفکر، روحیه، اهداف و منافع است؛ چنانکه حکومت‌ها در شکستِ روحی بسر می‌برند و می‌خواهند آن را به ملت‌ها تحمیل کنند و ملت‌ها باید علیه این شکست مقاومت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم شیخ عیسی قاسم عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل رهبر شیعیان بحرین رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی