Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه پردیس تئاتر مشهدمقدس روند عمرانی خود را دنبال می‌کند و امید است که در تابستان آینده حداقل سه سالن جدید به ظرفیت تئاتر مشهد افزوده شود.

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بازدیدهای مستمری از روال اجرای پروژه پردیس تئاتر مشهد انجام ‌شده و می‌توان گفت پیشرفت کار خیلی خوب بوده اظهار داشت: اجرای پروژه به دلیل برخی مشکلات در باب تملک اراضی از برنامه زمانی قدری عقب بود اما مدیران پروژه در حال جبران تأخیر هستند و اجرای پروژه سرعت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه به تازگی طراح پروژه فوت کرده و با اجرای بدون نقص پردیس باید یاد ایشان را زنده نگه‌ داریم افزود: تا تاریخ ۳۱ تیرماه سال آینده سه سالن بلک باکس مجموعه با ظرفیت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر آماده و بهره برداری می‌شود که می‌تواند نیازهای جامعه هنری مشهد را تا حد زیادی برآورده سازد.

اصولی ادامه داد: تقاضای هنرمندان نیز اولویت‌گذاری بر همین سالن‌ها بود چرا که با وجود ظرفیت کمتر امکان اجرای سه نمایش هم‌زمان را مهیا می‌کند و نیاز بزرگی از شهر را جوابگو خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در مورد فضاسازی پیرامون مجموعه، ارتباط تصویری و هنری دو تپه مجاور پروژه و تکمیل پیاده‌روها و فضای سبز مجموعه صحبت‌ها و نظراتی مطرح‌ شده تا نما و منظر بهتری برای پردیس ایجاد شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالن جدید تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سالن بانوان زرند به زودی

حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزش شورا با تشکر از همراهی شورا و شهرداری در سرانجام بخشیدن به برنامه‌های کمیسیون ورزشی در سال گذشته از انجام مراحل پایانی بهسازی سالن ورزشی بانوان خبر داد و گفت: کف سازی سالن، رنگ آمیزی دیواره‌های سالن انجام شده و کف پوش این سالن به همراه نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی آن تا ماه آینده انجام  و آماده افتتاح خواهد شد. 

وی همچنین احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی در شهرک‌های امام سجاد علیه السلام، امام (ره) شهرک بنیاد مسکن را در راستای توزیع متوازن سرانه ورزشی در مناطق متفاوت شهری عنوان کرد که در سال گذشته پس از طرح در کمیسیون و تصویب نهایی آن در جلسه علنی شورا توسط مجموعه  شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

همچنین زمین استاندارد فوتبال ١١ نفره که مدت‌ها رها شده بود توسط کمیسیون ورزشی شورا مورد برسی نهایی قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد و خوشبختانه با اهتمام جدی شهردار  و پرداخت هزینه خرید آن در انتهای سال گذشته در حال آماده سازی و به زودی در اختیار فوتبالیست‌ها قرار می‌گیرد. 

منتخب مردم در شورای شهر درباره آخرین اقدامات شورا و شهرداری پیرامون توافقات احداث مجموعه ورزشی و رفاهی فولاد در شهرستان زرندگفت: با هم اندیشی اعضای کمیسیون معماری نقاط پیشنهادی این مجموعه را به اداره راه و شهرسازی اعلام کردیم و مقرر شد با استعلام‌های چند گانه پس از تایید نهایی، طرح جهت آغاز فاز اول اجرای عملیات عمرانی به مجموعه فولاد واگذار می‌ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد