Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بازیگر سریال «ایل دا» گفت: تولید سریال «ایل دا» بیش از یکسال به طول انجامید، تا آنجا که می‌دانم گروه همچنان در شرایط سخت منطقه و همچنین کرونا مشغول به کار هستند، می‌توانم قول بدهم که هیچکس اندکی از هنر و توان خود را در «ایل دا» کم نگذاشته است.

کوروش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون پخش سریال «ایل دا» از ابتدای پاییز امسال گفت: خوشحالم که این سریال بعد از نزدیک به یکسال مداوم تلاش و سختی بالاخره به پخش رسید و امیدوارم از نگاه مخاطبان اثری قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: گروه تولید سریال «ایل دا» از بازیگران تا تمامی عوامل پشت صحنه برای تولید این اثر شرایط بسیار سختی را تحمل کردند، بخشی از این شرایط سخت فیلمبرداری در مناطق خشک و گاها کویری بود و بخش دیگر فیلمبرداری در دوران کرونا که هر کدام در جای خود سختی‌ها و مشکلات خودش را به همراه داشت. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «ایل دا» درباره کیفیت این اثر اذعان کرد: تمامی گروه تلاشش را انجام داد تا در نهایت اثری آبرومند تولید شود، تجربه نشان داده که تماشاگران از چنین داستانها و فضاهایی استقبال می کنند، از سویی گروه تمام تلاششان را کردند تا با وجود سختی‌ها و گاها کمبود امکانات ذره ای کم نگذارند تا اثری شایسته مخاطب تلویزیون روی آنتن برود. 

وی درباره فیلمنامه سریال «ایل دا» اظهار کرد: فیلمنامه سریال و حال و هوای آن در لرستان می گذرد، این سریال در مورد مقاومت مردم روستایی در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اثری که در نوع خود پیچیدگی و جذابیت های فراوانی دارد و قصه به نحوی جلو می رود که مخاطب همواره با آن همذات پنداری کرده و خط روایی را دنبال کند. 

سلیمانی درباره نقش خود در سریال «ایل دا» اضافه کرد: من نمی خواهم داستان اثر لو برود، اما نقش خودم نقش متفاوتی بود، در ایل دا در قامت شیرزاد که یک نظامیان محلی است به ایفای نقش پرداخته ام، نقشی که جزئیات و ظرافت های زیادی داشته و در طی داستان اتفاقات بسیاری را تجربه می کند. 

وی در همین راستا ادامه داد: تولید سریال «ایل دا» بیش از یکسال به طول انجامید، تا آنجا که می‌دانم گروه همچنان در شرایط سخت منطقه و همچنین کرونا مشغول به کار هستند، می توانم قول بدهم که هیچکس اندکی از هنر و توان خود را در ایل دا کم نگذاشته و نوید این را می دهم که مخاطبان از همان قسمت اول با سریالی جذاب روبرو می شود. 

سلیمانی درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: واقعیت امر اگر شرایط فعلی کرونا ادامه یابد موافق برگزاری جشنواره فیلم فجر نیستم، زیرا اگر جشنواره برگزار هم بشود با توجه به شرایط جامعه با استقبال خوبی روبرو نشده و آن شور و نشاط همیشگی را نخواهد داشت. برگزاری جشنواره فیلم فجر را تنها به این صورت می توانم متصور شوم که اوضاع بیماری کرونا بهبود پیدا کند و تا بهمن ماه که زمان برگزاری جشنواره است موج تازه ای از بیماری آغاز نشده و دارویی برای آن پیدا شود. 

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سریال ایل دا ایلدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال ایل دا ایلدا برگزاری جشنواره فیلم فجر ایل دا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امیدی گفت: یکی از اقدامات اساسی در این هفته، ارزیابی کارگران نمونه است که از دهم مهر تا یکم آذر سال گذشته ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه امتنان ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰۸ بازدید میدانی توسط کمیته ارزیابی صورت گرفته است. 
او عنوان کرد: در این هفته بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال جاری هشت واحد نمونه، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر، تجلیل می‌شوند، در سنوات گذشته کارگر نخبه ملی نداشتیم، اما امسال یک کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است. 
مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعیت شاغل استان مرکزی در حال افزیش و نرخ بیکاری نیز در حال کاهش است گفت: نرخ بیکاری استان از ۷.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به هفت درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.
امیدی افزود: طرح «یسنا» به طور آزمایشی برای ۸ استان در حال اجرا است، اما هنوز در استان مرکزی اجرا نشده است. 
او در خصوص طرح فجرانه با اشاره به اینکه این ماه آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود گفت: این طرح قطعا جایگزینی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟