Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم قدمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استقبال از شبکه حمل و نقل مسافربری عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش یافته و مسوولین باید مردم را به استفاده از این ناوگان ترغیب کنند چراکه با ادامه روند کنونی، خسارت به فعالان این بخش افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: همچنین باتوجه به اینکه تعدادی از رانندگان و شرکت داران حوزه مسافربری استان نیز به کرونا مبتلا شدند و جان باختند دستگاه متولی امر سلامت باید توجه بیشتری به این حوزه داشته و ماسک و الکل را به قیمت کارخانه در اختیار آنها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: به دلیل ضرر کرونا به شرکت های مسافربری و کاهش توان مالی آنها، نمی توانیم تامین ماسک و الکل را برای مسافران اجباری کنیم.

قدمی اظهار داشت: پایانه های مسافربری مکان‌های پرخطری برای انتقال ویروس کرونا هستند بنابراین خدمات به مسافران بدون ماسک ارائه نمی‌شود و خودروها پس از هر سفر ضدعفونی می شوند.

وی گفت: رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی ۶ میلیون تومان و شرکت داران این حوزه به ازای هر نفر نیروی کار بیمه شده، ۱۲ میلیون تومان تسهیلات خسارت کرونا دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: دریافت این تسهیلات بدون ضامن بانکی است که با سه ماه تنفس و سود ۱۲ درصد در مدت  ۲۴ ماه بازپرداخت می شود.

تعداد ناوگان باری لرستان ۹ هزار و ۱۶ دستگاه و ناوگان مسافربری آن یکهزار و ۱۹۴ دستگاه است و ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تسهیلات بانکی لرستان اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیش‌بینی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی شامگاه چهارشنبه با اشاره به فعال‌ شدن 16 واحد مرغداری در استان لرستان، اظهار داشت: حدود 8 هزار تن گوشت مرغ از این واحدها تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود 5 هزار تن تولیدی مرغ لرستان برای مصرف لرستان و 3 هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده‌ است.

پیش‌بینی تولید 4 میلیون قطعه جوجه‌ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه تولید گوشت مرغ این استان در ابتدای سال 1402 حدود 73 هزار تن مرغ بود، یادآور شد: بنا داریم که این میزان را به 100 هزار تن افزایش دهیم.

شاهرخی با اشاره به تولید 90 هزار تن گوشت مرغ در لرستان در پایان سال 1402، بیان کرد: این مقدار را به بیش از 100 هزار تن تولید می‌رسانیم.

وی اعلام کرد: حدود 3.9میلیون قطعه جوجه‌ریزی از اول فروردین تا 29 فروردین‌ماه در لرستان انجام شده‌ است و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان این ماه به حدود 4 میلیون برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با ذکر فعال‌شدن 16 واحد مرغداری نیمه ‎‌تکمیل و نیمه‌فعال در این استان، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از افزایش بهره‌وری این واحدها به روند پایداری در تولید مرغ رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت