Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطابخش گفت: در مجموع انحرافات مهد کودک ها بجز موارد اندک انگشت شماری چیز خاصی نبوده در ضمن اینکه با همان موارد اندک هم برخوردهای لازم صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد عطا بخش مدیر کل بهزیستی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به بیانات اخیز رهبر معظم انقلاب در خصوص رهاشدگی در مهدکودک ها اظهار کرد: در خصوص مهد کودک ها تا کنون تولید محتوا بر عهده آموزش و پرورش است و مجوز تاسیس مهد را بهزیستی صادر می کند که این دوگانگی کار اجرا و نظارت را سخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله بعد از صحبت های رهبر معظم انقلاب اعلام امادگی شد که برای رفع مشکلات و دغدغه های رهبری در خصوص فرزندانمان سازمان بهزیستی یا کل فعالیت واگذار کند و یا کل فعالیت را عهده دار شود که بنا به آخرین اخبار و مستندات بلافاصله در شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیته ای تشکیل شد که امیدواریم هر چه زودتر تکلیف مهدهای کودک هم مشخص شود اما هنوز تاکنون دستورالعملی برای بهزیستی صادر نشده است.

***خوسبختانه اجرای سند 2030 در یزد هنوز گزارش نشده است

مدیر کل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد هنوز دغدغه های مدنظر رهبری مانند اجرای سند 2030 هنوز گزارش نشده است تصریح کرد: به هر حال هر شغل و صنفی با یک سری انجرافات روبروست ولی در مجموع انحرافات مهد کودک ها بجز موارد اندک انگشت شماری چیز خاصی نبوده در ضمن اینکه با همان موارد اندک هم برخوردهای لازم صورت گرفته است.

عطابخش در خصوص اخرین وضعیت بازگشایی مهد کودک ها در استان یزد گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا زمانی که وضعیت شهری قرمز باشد مهد های کودک ملزم ه تعظیلی هستند اما با توجه به مشکلاتی که برخی والدین شاغل در نگهداری و پرستاری از فرزندشان داشتند، در پیک اول کرونا فراخوانی داده شد که برخی مهد کودک هایی که امادگی داشتند با  یک چهارم ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی پذیرش داشتند.

***افزایش بیش از 30درصدی شهریه مهدها در سال جدید

وی با اشاره به فعالیت 300 مهد کودک در استان یزد ادامه داد: در حال حاضر که وضعیت شهرهای استان زرد شده است مهدها می توانند با یک دوم ظرفیت، رعایت پروتکل ها و رضایت خانواده نسبت به پذیرش اقدام کنند.

مدیر کل بهزیستی استان یزد در خصوص وضعیت شهریه امسال مهد کودک های استان ابراز کرد: انچه در خصوص شهریه به سازمان بهزیستی ابلاغ شده است از اول تیر ماه تنها می توانند با 31 درصد افزایش قیمت پذیرش داشته باشند و اخذ هزینه به عناوین مختلف مثل فوق برنامه ممنوع است و در صورت گزارش به بهزیستی با مهد متخلف برخورد می شود.

انتهای پیام/س*

منبع: دانا

کلیدواژه: مهد کودک ها موارد اندک استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس

به گزارش جماران؛ مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت:  به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس