Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:09:44 GMT

مهمترین رویدادهای استان تهران در ۲۲ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۵۸۸

مهمترین رویدادهای استان تهران در ۲۲ شهریور

به گزارش ایرنا، بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس و آیین‌نامه‌های ابلاغ برنامه‌های مشترک هفته دفاع مقدس سپاه حضرت محمد (ص) و شهرداری تهران با حضور شهردار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امام جمعه موقت تهران، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت محمد(ص) تهران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در یکصد نقطه پایتخت از محوری‌ترین این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران

شهردار تهران از آغاز طرح جذب دستیاران در این نهاد خبر داد و گفت: انتخاب دستیار از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که کارکنان شهرداری و عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در فضایی منصفانه به رقابتی سالم بپردازند.

دستگیری عاملان فروش آمپول تقلبی کرونا در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی کرونا در شهریار خبرداد و گفت: ۶ نفر به عنوان شاکی، مدعی فوت اقوامشان بر اثر مصرف این داروی تقلبی به پلیس مراجعه کردند که موضوع در دست بررسی است. متهمان تاکنون ۵۲ عدد از این آمپول‌ها را هر کدام به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این بهانه از آنان کلاهبرداری کردند.

کشف ۳۲ تن کره بسته بندی احتکاری در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره صمت شهریار، ۳۲ تن کره بسته‌بندی پاستوریزه به تاریخ خرید سال ۹۸، به ارزش ۱۴ میلیارد ریال از سردخانه‌ای در جاده شهریار به تهران کشف کردند، در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی خبرداد و گفت: وی با سرقت سیم‌های تلفن ایستگاه‌های کافو شرکت مخابرات، باعث قطع تلفن بیش از یکهزار مشترک در شرق پایتخت شده بود.

کشف ۳۰ میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۳ هزار و ۸۷۷ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در حیاط مدرسه‌ای در حوالی خیابان فدائیان اسلام خبرداد؛ در این رابطه دو متهم دستگیر و اموال کشف شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

کشف ۳۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۵ سارق

فرمانده یگان امداد تهران گفت: واحدهای گشت انتظامی این یگان در چند عملیات جداگانه موفق به کشف ۳۹ دستگاه انواع وسیله نقلیه و دستگیری پنج سارق خودرو و لوازم خودرو شدند، این متهمان برای تکمیل پرونده و کشف جزئیات جرم ارتکابی در اختیار کلانتری‌های محل دستگیری قرار گرفتند.

دستگیری «کریم آتشی»

پلیس تهران اعلام کرد: «کریم آتشی» کارگردان سینما و تلویزیون که ۱۹ شهریور در پی قتل همسایه‌اش با اسلحه کلاشینکف در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی دستگیر شده است، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.

کشف ۱۸ پرونده کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب مال‌باختگان و استرداد ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مال‌باختگان توسط کارآگاهان پلیس فتا و کشف ۷۳هزار و ۹۲۰ بسته غذای حیوانات و ۶ هزار عدد ماسک قاچاق در انباری در جنوب تهران به ارزش ۷۰ میلیارد ریال توسط ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت، پلمب این انبار و دستگیری دو متهم از دیگر خبرهای حوزه انتظامی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

کشف ۱۹۵ سکه طلا در فرودگاه امام خمینی

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: مسافری از تهران قصد عزیمت به قبرس را داشت که در بازرسی از او در فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۹۵ سکه کشف شد، متهم این پرونده علاوه بر ضبط سکه‌ها به نفع دولت به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه هم محکوم شد.

پلمب سردخانه غیرمجاز در شهریار

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهریار اعلام کرد: یک سردخانه غیرمجاز محل نگهداری فرآورده‌های خام دامی با حضور کارشناس دامپزشکی و نیروی انتظامی در داخل یک گاراژ در صباشهر این شهرستان شناسایی و پلمب شد، یکهزار و ۵۶۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های دامی همچون جگر، کله پاچه و ... در این سردخانه برای معدوم‌سازی به واحد تبدیل ضایعات مجاز منتقل شد.

پلمب یک واحد پذیرایی در شهر قدس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قدس اعلام کرد که یک واحد پذیرایی گردشگری پس از دریافت یک نوبت اخطار برای رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا با همکاری دادستان و رئیس پلیس اماکن شهرستان پلمب شد.

مشخص شدن علت اصلی انفجار در مغازه باطری‌سازی نسیم‌شهر

رئیس سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر از توابع شهرستان بهارستان گفت: انفجار در مغازه باطری‌سازی نسیم‌شهر بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی ناشی از واکنش آب و اسید باطری و متعاقبا رسیدن یک جرقه رخ داده است، خسارت مالی ناشی از این انفجار بین  ٣٠٠ تا ٤٠٠ میلیون تومان بوده است.

۲۱ شهریور، در پی حادثه آتش‌سوزی و انفجار در یک مغازه باطری‌سازی در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی سه طبقه در خیابان توحید جنوبی نسیم شهر، ماموران آتش‌نشانی با چهار خودرو و تجهیزات به محل اعزام شدند و آتش را مهار کردند، شاگرد این مغازه به دلیل گستردگی آتش در محل حادثه جان‌باخت و ١٥ نفر از ساکنان مجتمع مسکونی مصدوم شدند که ۱۰ نفر از آنان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بهارستان اعزام شدند و پنج نفر دیگر با وسایل شخصی خود برای درمان به بیمارستان مراجعه کردند که پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند.

همچنین در این حادثه، مجتمع مسکونی سه طبقه‌ای که بالای این مغازه قرار داشت، نمای ٢٠ ساختمان مسکونی در زوایای چهارگانه و ٢ مغازه مجاور دچار خسارت شدند، ٢٥ خودرو پارک شده در محل حادثه و خودروهای عبوری نیز بر اثر پرتاب مصالح ساختمانی خسارت دیدند.

عیادت معاون رئیس ‌جمهوری از محیط‌بان مجروح تهرانی

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در بیمارستان میلاد تهران از «امیرحسین کرمیان» محیط‌بان مجروح شمیرانات عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

این محیط‌بان ۱۹ شهریور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین» شهرستان شمیرانات، از ناحیه پا و شکم به شدت مجروح شد و به وسیله بالگرد به بیمارستان انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت، حال عمومی این محیط‌بان که تحت نظر و درمان قرار دارد، خوب گزارش شده است و ضاربان وی هم دستگیر شدند.

تصویب سه رشته جدید در دانشگاه یادگار امام(ره)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: رشته‌های «فیزیولوژی ورزشی با گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی»، «مهندسی شیمی با گرایش صنایع غذایی» و «میکروبیولوژی با گرایش زیست‌شناسی میکروب‌های بیماری‌زا» در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در این واحد دانشگاه آزاد تصویب شد.

معرفی سرپرست آموزش و پرورش شمیرانات

«فاطمه سیدمومن» با حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان سرپرست این اداره در منطقه یک (شمیرانات) منصوب و با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، رئیس حراست آموزش و پرورش شهر تهران و نیز اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه یک معرفی شد.

افتتاح درمانگاه عرشیا در بهارستان

درمانگاه عرشیا با حضور سرپرست فرمانداری، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه افتتاح شد، این درمانگاه دارای بخش‌های مراقبت ویژه و اورژانس است که برای ۵۰ نفر اشتغالزایی کرده  است.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران شهرستان بهارستان پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرستان بهارستان پلیس تهران بزرگ شهرداری تهران شهر تهران شهرستان بهارستان پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور شهرداری تهران آموزش و پرورش استان تهران محیط بان نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران