Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:56:51 GMT

نیروهای شایسته در شرکت شهر سالم حفظ شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۶۶۷

نیروهای شایسته در شرکت شهر سالم حفظ شوند

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی و ششمین جلسه شورای شهر در تذکری درباره تصمیمات و مدیریت شرکت شهر سالم گفت: در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است متأسفانه خبردار شدیم که بخشی از پزشکان مجرب و نیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه‌ها خارج می‌شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند ما شاهد جابجایی دستیاران از کلینیک‌ها هستیم که موجبات نارضایتی آنها فراهم می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: نمی‌دانم علت این جابجایی‌ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم.

نوری از شهردار تهران درخواست کرد نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل دهد و سعی کند نیروهای شایسته را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.

کد خبر 5022540 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شرکت شهر سالم شهرداری زهرا صدراعظم نوری وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران سال تحصیلی جدید قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها متروی تهران کمیته امداد امام خمینی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازگشایی مدارس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان