Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از تاسیسات گردشگری قزوین که خواهان دریافت تسهیلات کرونا بوده اند به دلیل شرایط ثبت نام در سامانه مربوطه در قالب رسته صنعت و معدن وام دریافت کرده و برخی نیز در قالب واحدهای گردشگری تسهیلات گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا خزائلی افزود: سفره خانه ها، مجتمع های خدماتی رفاهی و پذیرایی بین جاده ای، هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری دریافت کنندگان تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا بوده اند.

این مسوول اظهار داشت: کرونا بیشترین خسارت و آسیب مالی را به واحدهای گردشگری وارد ساخت و امیدواریم با تسهیلات پرداختی به این واحدها بخشی از خسارات آنها جبران شده و منابع مالی تزریق شده به احیا و بازیابی تاسیسات گردشگری استان منجر شود.

براساس آمارهای ارایه شده، استان قزوین دارای ۲۴۱ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل ۱۰۳ مجتمع خدماتی و پذیرایی، ۸۷ واحد اقامتگاهی، ۴۸ دفتر مسافرتی و سه آموزشگاه است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عبدالحمید سرتیپی افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۴۹۹ وام اقتصادی به متقاضیان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان، ۵۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در حوزه سرمایه ثابت بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۶۷ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش در دست اقدام است.

سرتیپی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این میزان تسهیلات با پیگیری‌های صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی گفت: با احتساب این میزان، کل تسهیلات پرداختی و در دست اقدام از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی حدود ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین