Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:54:11 GMT

لرستان| ۷ واحد تولیدی بروجرد وارد چرخه تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۷۳۹

لرستان| ۷ واحد تولیدی بروجرد وارد چرخه تولید می‌شود

گروه استانها- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: تسهیلات لازم به ۷ واحد تولیدی بروجرد اختصاص می‌یابد تا به زودی وارد چرخه تولید شوند. - اخبار استانها -

حمید آزاد بخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: با توجه به قوانین کشوری که به ما ابلاغ شد کارگروه تسهیل و رفع موانعی که در تولید است با حضور فرماندار شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و دادستان بروجرد جلسات بسیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نشست‌های متعددی که به منظور رفع موانع تولید داشتیم از واحدهایی که مشکلات مالی دارند به صورت میدانی بازدید کرده و درخواست‌های آنها مورد بررسی قرار گرفت.البته این بازدیدها همچنان ادامه دارد و با تولید کنندگان در ارتباط هستیم و تمامی مشکلات آنها تک به تک در حال بررسی است.

رئیس اداره صنعت و معدن بروجرد عنوان کرد: تمام درخواست‌ها در کار گروه‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و مشکلات این واحدهای تولیدی مرتفع می‌شود، سعی ما بر این است که مشکلات را به حداقل برسانیم به همین منظور در این راستا به همکاری تولیدکنندگان نیازمندیم.

بیداری دیرهنگام صنعت نساجی و پوشاک از خواب زمستانی؛ چرا قطب نساجی هیچ واحد تولیدی صنعتی پوشاک ندارد؟‌واحدهای تولیدی راکد خراسان رضوی شناسایی و احیاء می‌شوندوزارت صنعت: عرضه فوری ماسک های تولیدی به مراکز درمانی الزامی است

وی با اشاره به اینکه تمام هدف ما برداشتن موانع واحدهای تولیدی و برگرداندن آنها به چرخه تولید است بیان کرد: در چند روز اخیر با توجه به بازدید میدانی که از واحدهای صنعتی بروجرد همراه با گودرزی نماینده مردم این شهرستان داشتیم، حدود 50 واحد بازدید شد که این واحدها از نزدیک رصد شده و مسائل و مشکلات آنها را به صورت رو در رو دیدیم و صحبت‌های آنها را نیز  شنیدیم.

آزاد بخت گفت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر و در هفته گذشته میزبان، مهری مدیر عامل صنعت معدن تجارت بودیم، به دستور وی هفت واحد صنعتی که مشکلات مالی داشتند، با بانک صنعت و معدن نیز مطرح شد که دستور ویژه برای تثبیت اشتغال و در اختیار قرار دادن تسهیلات لازم برای این هفت واحد تولیدی داده شد تا به زودی وارد چرخه تولید شوند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد تولیدی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران

سعید صادقی در این باره اظهار داشت: برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار تهران با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با بهره گیری از مشاوران و متخصصین حوزه صنعت اگر تغییر کاهشی در روند ظرفیت تولید این واحد‌ها ایجاد شده باشد ضمن انجام عارضه یابی، در صورت لزوم برای آن‌ها پروژه‌های بهبود و اصلاح نظام مدیریت را تعریف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی تاکید کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان