Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور، مشاور امنیت ملی و سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که طرفین در این دیدار درباره آغاز مذاکرات صلح، تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و وضعیت افغانستان و منطقه گفتگو کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک کنزی در این دیدار گفت: هدف از آمدنم در این روز مهم و تاریخی این است که یک بار دیگر بر حمایت آمریکا از دولت، مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تاکید کنیم.

وی افزود که تمام تصمیم های ما در مشورت با حکومت افغانستان صورت می گیرد.

گفتنی است که نشست افتتاحیه مذاکرات صلح میان دولت جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان نیز روز شنبه در دوحه، پایتخت قطر برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد اشرف غنی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف

جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و سردار سید مجید ابن‌الرضا رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح حضور داشتند.

همچنین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سید علی موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش نیز در این دیدارها حضور داشتند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • داعش توان خود را در افغانستان از دست داده است
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم