Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مربی فوتبال اصفهان گفت: کسب تجربه کافی و آب‌دیده شدن شرط لازم برای رسیدن به مرحله سرمربی‌گری یک تیم است که متاسفانه در ایران اتفاق نمی‌افتد و از افرادی که خاک آن تیم را خورده‌اند استفاده نمی‌شود. - اخبار استانها -

هاشم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل پیش رو اظهار داشت: ذوب‌آهن همانند سپاهان یک باشگاه بزرگ محسوب شده، در آسیا یک برند به شمار رفته و تیم ریشه‌داری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ذوبی‌ها هواداران متعصبی دارند که خواستار رسیدن این تیم به جایگاه واقعی خود هستند و اعتراض‌های متعدد آن‌ها نیز به این دلیل است.
وی ادامه داد: تیم بدون هوادار معنای خاصی ندارد و این در حالی است که اعتراض‌های اخیر هواداران ذوب‌آهن نیز به دور از منطق نیست، چراکه بازیکنان زیادی از جمع سبزپوشان جدا شده‌اند و هواداران انتظار جذب بازیکنان خوب و باکیفیت در جهت رسیدن این تیم به جایگاه واقعی خود را دارند.

قریشی: مسئولان آبادان هیچ برنامه‌ای برای صنعت‌نفت ندارند/ برای پیشرفت فوتبالم ذوب‌آهن را انتخاب کردماصفهان| تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن از روز دوشنبه آغاز می‌شودرضایی: ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات ضعیف بوده؛ ادعای کسب سهمیه باید منطق داشته باشد/ اطلاعی از استراماچونی ندارم

مربی فوتبال اصفهان بیان داشت: اسپانسر سبزپوشان کارخانه ذوب‌آهن بوده و از لحاظ بودجه مشکل خاصی ندارد. آرزوی هر سرمربی و بازیکنی حضور در این باشگاه است‌.

وی پیرامون شرایط بحرانی ذوب‌آهن در فصل گذشته تصریح جایگاه ذوبی‌ها در لیگ‌های گذشته جایگاه واقعی آنها نیست، به گونه‌ای که در صورت عدم کسب امتیاز لازم در بسیاری از بازی‌های لیگ گذشته، ذوب‌آهن هم‌اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد. جایگاه ذوب‌آهن همیشه در جمع چهار تیم مدعی بوده، در حالی که عملکرد این تیم در فصل‌های گذشته موجب پریشانی و عصبانیت هواداران متعصب این تیم شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: همه ما اصفهانی‌ها انتظار داریم که با همدلی یکدیگر سبزپوشان به جایگاه خوب خود برسند و امیدوارم جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده مثمرثمر واقع شود.

وی درباره انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: در بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا مربیان از تیم‌های پایه بالا می‌آیند و از بازیکنان همان باشگاه در نهایت به عنوان سرمربی استفاده می‌شود که این اتفاق افتخار بزرگی برای باشگاه به شمار می‌رود، اما این اتفاق مستلزم شروطی است.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: در واقع بازیکنان یک تیم پس از بازنشستگی، گذراندن دوره‌های مربیگری و همچنین فعالیت در تیم‌های پایه به عنوان قدم نخست و در نهایت پس از کسب علم و دانش مورد نیاز طی چند سال به مرحله مربیگری در تیم‌ بزرگسالان باشگاه‌ها می‌رسند.

وی افزود: انتخاب سرمربی، مدیر، اعضای هیئت‌مدیره و غیره از افراد همان باشگاه افتخار بزرگی برای آن تیم محسوب می‌شود اما متاسفانه در کشور ما این اتفاقات برعکس رخ می‌دهد، به گونه‌ای که افراد بی‌تجربه به سرمربی‌گری تیم‌ها انتخاب می‌شوند و این منجر به توقف تیم در مدت کوتاه خواهد شد.

سلطانی ادامه داد: کسب تجربه کافی و آبدیده شدن شرط لازمه برای رسیدن به مرحله سرمربی‌گری یک تیم است که متاسفانه در ایران اتفاق نمی‌افتد و از افرادی که خاک آن تیم را خورده‌اند استفاده نمی‌شود، چرا که رابطه‌سالاری در فوتبال ما حاکم است.

انتهای پیام/167/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار داشت: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

به نقل از ایرنا وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898212

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!