Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این اقدام نادیده گرفتن و خیانت به آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایمنا به نقل از دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی در متن بیانیه علی اکبر ولایتی آمده است: بار دیگر دشمنان اسلام ناب و منافقان، نقاب از چهره برانداختند و با خباثت و نیرنگ، بانگ رسوایی و خیانت خویش را در سرتاسر عالم سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: استراتژیست‌های آمریکا که در طی سالیان اخیر شکست‌های متعدد و مستمری را در نظام بین‌الملل و به خصوص منطقه غرب آسیا تجربه کردند و به منظور خوش خدمتی برای لابی صهیونیزم و جلب آرای آنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نجات نخست وزیر نگون‌بخت رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی هم اینک در ضعف شدید به سر می‌برند، هدفی جز بهره برداری تبلیغاتی از اجرای شوی عادی سازی روابط با حکام مستبد منطقه ندارند و به دنبال اجرای طرح معامله قرن برای برون رفت از وضع موجود، حلقه دیگری از سناریوی عادی سازی روابط برخی کشورهای مرتجع عربی را با خیانت بزرگ آل خلیفه به نمایش درآوردند.

ولایتی در این بیانیه تاکید کرد: اقدام ننگین آل خلیفه و اصرار بر اجرای معامله قرن و خیانت به آرمان فلسطین، بی تدبیری حاکمان بحرین و همچنین امارات را به نمایش می‌گذارد که با امید واهی و دل بستن به وعده‌های پوشالی و تو خالی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار که دستش به خون هزاران هزار مسلمان بی گناه اعم از عرب و غیر عرب آغشته است، خانه‌ای بر آب بنا نمودند و با آشکار ساختن باطن خویش، قلب میلیون‌ها انسان آزاده را آزردند و دشمنان مردم مظلوم فلسطین را جریح تر ساختند.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در این بیانیه یادآور شد: بدیهی است این اقدام شرم‌آور فرصت‌های جدیدی چون برملا شدن چهره نفاق برخی حکام مرتجع منطقه، آشکار شدن نیات واقعی دست نشاندگان، بیداری ملت‌های مسلمان، وحدت و انسجام گروه‌ها و جریان‌های اسلامی، سست شدن هرچه بیشتر روند سازش و تقویت عزم و اراده روز افزون جریان مقاومت را به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این خیانت آشکار به آرمان فلسطین، ملت‌های عربی و امت اسلامی، از همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان می‌خواهد با مردود دانستن چنین اقدام موهنی با تمامی مساعی خویش تا پیروزی نهایی آرمان فلسطین که همان اضمحلال و سقوط دولت غاصب صهیونیستی است از هیچ کوششی دریغ نکنند و قطعاً فلسطین به یاری خداوند متعال با همبستگی توسط ملت‌های بیدار و علمای بزرگ و دلسوزان امت اسلامی، از نهر تا بحر آزاد خواهد شد و پیروزی نهایی برای ملت فلسطین خواهد گردید.‌

کد خبر 443988

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی فلسطین انتفاضه فلسطین بحرین رژیم صهیونیستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عادی سازی روابط بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است.

رئیس‌جمهور، خودکفایی را یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی خود کفایی در نیرو‌های مسلح ما تحقق پیدا کرده و امروز جنگنده، ناو و انواع موشک و پهپاد در نیرو‌های مسلح تولید می‌شود و این توان و اقتدار، اقتداری بومی است که بر اساس داشت‌های بومی ایجاد شده است.

وی افزود: بنیه دفاعی و ارتش مجهز و به روز است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر پشتوانه اقتدار ایران هستند و کشور‌های منطقه می‌توانند به نیروی‌های مسلح ما اتکا کند.

رئیسی تصریح کرد: انسجام نیرو‌های مسلح ما مثال زدنی است که با مردم هستند و از مردم و در همه سختی‌ها در کنار مردم قرار دارند و در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و… نیرو‌های مسلح در کنار مردم و غم خوار مردم هستند. نیرو‌های مسلح در همه سختی‌ها در کنار مردم قرار دارند.

رئیس‌جمهور با اشاره اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت، این عزتی که ارتش و سپاه آفریدند که در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات تحقق وعده‌ای دقیق و وعده‌ای صادق بود که همه به آن اعتراف دارند.

وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند این اقدام، اقدامی محدود بود، اما اگر این اقدام فراگیر بود حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که چیزی از این رژیم باقی نمی‌ماند، اما ما اعلام کرده بودیم که این اقدام تنبه و محدود بود، اما اگر اقدامی علیه منافع ما داشته باشند پاسخ ما قاطع‌تر و محکم‌تر خواهد بود.

رئیسی گفت: امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران مطرح نیست و این مهم به دلیل بازدارندگی و اقتدار نیرو‌های مسلح ما است.

رئیس‌جمهور در پایان عملیات وعده صادق را موجب فروریختن هیمنه صهیونیسم جهانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ما در روز قدس و در دفاع از مظلومان همواره آماده بوده و در مقابل زیاده خواهی‌ها ایستاده است و نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند. این افتخاری است برای همه ملت ما.

وی ادامه داد: از همه روز‌ها حمایت از مقاومت و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌بینیم و این یعنی پیروزی و افتخار ملت ما. نیرو‌های مسلح ما افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین و مقاومت، امروز پرچم همه ملت‌ها و ادیان شده است و این یعنی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب.

رئیس جمهور گفت: وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند، ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آن‌ها خواهد شد.

رئیسی افزود: به کشور‌های منطقه عرض می‌کنم که نیرو‌های نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملاً قابل اتکا هستند و این کشور‌ها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی، باید به داشته‌های خود و نیرو‌های مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنند. نیازی به نیرو‌های بیگانه در منطقه نیست.

رئیس جمهور در پایان گفت: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آن‌ها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هم بر آن تاکید دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند