Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۶ هزار داوطلب برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون شنبه ۲۹ شهریور پایان می پذیرد. 

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ 
 از ساعت ۱۲ ظهر روز  پنج شنبه ۲۰ شهریوماه سال ۱۳۹۹ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی  سازمان سنجش آموزش کشور  به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org آغاز شد و متقاضیان در مهلت مقرر می توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ نیز همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۶ هزار ۷۰۰ داوطلب در آزمون فوق خبر داد و اعلام کرد: زمان ثبت نام آزمون فوق  روز شنبه مورخ ۲۹ شهریور ماه سال جاری  پایان خواهد یافت و این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان سنجش برای شرکت سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند در آزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون از اول اردیبهشت آغاز و تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون مجازی نیز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ۱۰ تا ۱۲ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور